Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Parysów - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Parysów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-441 Parysów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 855 319 , fax. 256 855 319
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parysów
    ul. Kościuszki 28
    08-441 Parysów, woj. mazowieckie
    tel. 256 855 319, fax. 256 855 319
    REGON: 71158233900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Parysów - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Parysów”. 1.1.1 wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich) dla wszystkich branż niezbędnych dla realizacji zadania: - budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 285 mb, którą stanowić będą rurociągi grawitacyjne z rur PCV o średnicy 200 mm (ok. 205,90 mb) i rurociąg tłoczny z rur PE o średnicy 160 mm (ok.78,70 mb). Na trasie kanalizacji projektowane są studnie z tworzywa sztucznego o średnicy 425 mm oraz studnie rewizyjne z kręgów żelbetonowych o średnicy 1 200 mm. Ze względu na ukształtowanie terenu konieczne będzie również zaprojektowanie i wykonanie kompletnej pompowni ścieków o średnicy 1 200 mm. Dokumentację należy opracować w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, które stanowią integralną część SIWZ jako załącznik nr 10 i 11 SIWZ. 1. Wymagania formalno - prawne. 1) Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935). Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami. 2) Dokumentacja projektowa powinna być przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 3) Wymagane jest posiadanie przez osoby projektujące i weryfikujące państwowych uprawnień budowlanych stosownej specjalności oraz członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4) Projektant dostarczy Zamawiającemu zarchiwizowaną kopię projektu na nośniku zewnętrznym, którą można odczytać: (pliki graficzne) w *PDF oraz AutoCad format dwg lub .dxf oraz .dwf (tekstowe) w Word i Excel, (kosztorys) w programie Excel. 5) Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego obiektu. Ujawnione w tym okresie wady dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany poprawić w trybie awaryjnym niezwłocznie po ich ujawnieniu (otrzymanym zawiadomieniu). 2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania dokumentacji projektowej należy w szczególności sporządzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.1129.); - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186); - Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2268); - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze. zm.). 3. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno– budowlanymi, wytycznymi i być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Musi być opracowana w oparciu o aktualne warunki techniczne wszystkich gestorów sieci, obejmować wszystkie branże oraz zawierać wszystkie dokumenty, uzgodnienia, opinie. 4. Wykonawca zadania odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych. Wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV. 5. Wykonawca zadania zobowiązany jest do: 1) przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia koncepcji w formie opisowej i rysunkowej. Zamawiający zobowiązuje się do zaopiniowania koncepcji w ciągu 14 dni, 2) uwzględnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaleceń Zamawiającego, konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji rozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty, 3) zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów po uprzednim ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego, 4) wykonania przedmiotu umowy przez osoby posiadające stosowne, wymagane prawem uprawnienia zawodowe, 5) przekazania dokumentacji projektowej w wersji pisemnej (papierowej) oraz elektronicznej na płycie CD w formacie i ilości wskazanej we wzorze umowy, 6) usunięcia na koszt własny błędów w dokumentacji, nieujawnionych w czasie odbioru, w najkrótszym uzasadnionym terminie natychmiast po ich wykryciu w okresie realizacji robót wykonywanych na podstawie projektu, aby nie dochodziło do nieuzasadnionego ich przerywania lub przedłużania czasu ich ukończenia. 6. W ramach opracowania dokumentacji Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały przedprojektowe, uzgodnienia, oraz pokrywa wszystkie związane z tym koszty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prac projektowych na każdym etapie projektowania. 8. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółów wraz z dokładnym opisem i charakterystyką techniczną w sposób umożliwiający realizację robót budowlanych bez konieczności sporządzania dodatkowych opracowań i uzupełnień. 9. Wykonawca gwarantuje i zapewnia pełnienie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego przez poszczególnych autorów opracowań w zakresie określonym ustawą – Prawo budowlane art. 20 ust. 1 pkt 4 przez cały okres jej trwania, aż do odbioru końcowego. 1.1.2 Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych w tym decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego obiektu określonego w ppkt 1.1 z uwzględnieniem PFU oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 1.1.3 Wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 285 mb, którą stanowić będą rurociągi grawitacyjne z rur PCV o średnicy 200 mm i rurociąg tłoczny z rur PE o średnicy 160 mm. Na trasie kanalizacji projektowane są studnie z tworzywa sztucznego o średnicy 425 mm oraz studnie rewizyjne z kręgów żelbetonowych o średnicy 1 200 mm. Ze względu na ukształtowanie terenu konieczne będzie wykonanie kompletnej pompowni ścieków o średnicy 1 200 mm w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, z uwzględnieniem wymogów wynikających z decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 02 9210 0008 0000 2509 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Parysów”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczeń dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy sporządzony na załączonym druku, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach