Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Przedewsie oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniew, Tymoteuszew, Łaziska, Rządza, gmina Jakubów

Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 579 190 , fax. 257 579 190
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
    Jakubów 55
    05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
    tel. 257 579 190, fax. 257 579 190
    REGON: 54437800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Przedewsie oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniew, Tymoteuszew, Łaziska, Rządza, gmina Jakubów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Przedewsie oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniew, Tymoteuszew, Łaziska, Rządza, gmina Jakubów. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na dwie części. Część I: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Przedewsie, gmina Jakubów. Zakres robót objętych ST Ustalenia zawarte w specyfikacji technicznych dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zarówno części I jak i części II tj. budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, Przedewsie oraz budowy sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniew, Tymoteuszew, Łaziska, Rządza, gmina Jakubów. Zakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jakubów, Przedewsie oraz budowę sieci wodociągowej w miejscowości Wiśniew, Tymoteuszew, Łaziska, Rządza, gmina Jakubów. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I Zakres robót do wykonania obejmuje: Sieć kanalizacyjna Kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 2 457,0 m Kanał tłoczny PE PN 10  90 824,0 m Pompownia P6  1,2 m z 2 pompowniami MSV-80-24 1 kpl Pompownia P7  1,2 m z 2 pompowniami MSV-80-14H 1 kpl Pompownia P8  1,2 m z 2 pompowniami MSV-80-14M 1 kpl Inwestycja realizowana będzie w miejscowościach: JAKUBÓW Działki nr: 769/2; 763/4; 768/1; 768/2;768/3 PRZEDEWSIE Działki nr: 38/2; 83; 86/6; 21; 94/9; 28/2, 40,42, 16, 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot Zamówienia – 36 miesięcy (dla wszystkich części). Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określony jest w: a. dokumentacji projektowej- Załącznik SIWZ b. Specyfikacji Technicznej zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót – Załącznik do SIWZ c. przedmiarach robót - Załącznik do SIWZ 4. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, układanie rurociągów, kopanie wykopów jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. 8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Dokumentacja techniczna dostępna jest również do wglądu w Urzędzie Gminy w dniach poniedziałek – piątek w godz. 800 – 1500.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, załącznik do niniejszej specyfikacji 2.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępniania zasobów (jeżeli dotyczy). 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 5. Podpisany projekt umowy 6. Obowiązek informacyjny RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach