Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzmiąca gm. Bytów- dokończenie zadania

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzmiąca gm. Bytów- dokończenie zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzmiąca gm. Bytów - dokończenie zadania i obejmuje wykonanie m.in.: Etap I. Sieć kanalizacji sanitarnej: a) zakup i montaż wyposażenia przepompowni ścieków - kpl. 1; b) wykonanie ogrodzenia przepompowni ścieków - kpl. 1 c) zakup i montaż przepływomierza ścieków - kpl. 1 d) zakup i montaż stacji dozowania utleniacza dla przepompowni - kpl. 1; Etap II. Przyłącza: a) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej Dy 160 mm; długość L = 70,0 m; b) wykonanie przełączenia budynków do nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej; c) zakup i montaż wyposażenia przydomowych przepompowni ścieków - kpl. 5; d) odtworzenie istniejącej podbudowy i nawierzchni na szerokości prowadzonych robót; Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przygotowanie szaf sterowniczych do wpięcia do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji; b) odtworzenie istniejącej podbudowy i nawierzchni po wykonanych pracach przez poprzedniego Wykonawcę; c) zebranie oświadczeń od właścicieli przyłączanych posesji o należytym uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach wraz z podanym stanem licznika wody z dnia podłączenia; d) wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w tym również zrealizowanego przez poprzedniego Wykonawcę zakresu inwestycji- 3 egz.; e) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; f) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; g) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; h) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót zgodnie z założeniami zawartymi w SIWZ; i) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; j) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; k) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; l) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; m) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; n) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Szczegółowy zakres robót zawarty został w SIWZ tj. dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Przed przystąpieniem do robót w terenie zabudowanym Wykonawca zawiadomi właścicieli posesji, budynków. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi również zainteresowane instytucje i właścicieli uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu budowy. Wykonawca wystąpi o zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym do Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie, uzyska decyzję na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót i ureguluje Zarządcy stosowną należność. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Budowa kanalizacji. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach