Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
- Data zamieszczenia: 2011-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
ul. Wyzwolenia 25 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
REGON: 00054981000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilkowice - zadanie nr B3 Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wilkowice, Bystra i Meszna na terenie Gminy Wilkowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Wilkowice - zadanie B3 - Kanalizacja sanitarna sołectwa Bystra (ulice Jasna, Nowa) wraz z odtworzeniem nawierzchni po robotach kanalizacyjnych. 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilkowice - zadanie nr B3 - Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wilkowice, Bystra i Meszna na terenie Gminy Wilkowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich 3. Zadanie obejmuje budowę głównych kolektorów kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 200mm kl. S rury lite. Łączna długość kanalizacji wynosi 711 m. Na kolektorach kanalizacji sanitarnej zabudowane będą studnie systemowe - tworzywowe z włazami systemowymi kl. C i D. 4. Roboty montażowe prowadzone będą w gruntach kat. III i IV. W ramach Inwestycji projektowane jest wykonanie skrzyżowania z ciekiem wodnym - w technologii przewiertu o łącznej długości ok. 10mb. 5. Odtworzenie dróg po robotach kanalizacyjnych realizowane będzie nad wykopem zgodnie ze stanem istniejącym. Odtworzenie obejmowało będzie drogi o nawierzchni: asfaltowej, utwardzonej (tłuczniowej) oraz drogi z płyt betonowych. 6. Na terenie Inwestycji znajduje się uzbrojenie w postaci linii i kabli energetycznych, telekomunikacyjnych, sieci gazowych, wodociągowych, kanalizacji deszczowej, oraz rowy melioracyjne i cieki wodne, które należy zabezpieczyć na czas robót zgodnie z warunkami zarządcy sieci. W przypadku uszkodzenia uzbrojenia na skutek prowadzonych prac budowlanych zgodnie z warunkami zarządcy uzbrojenia należy je odtworzyć. 7. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej. 8. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania fotograficznego terenu przed rozpoczęciem realizacji (rowy, ogrodzenia, wejścia do posesji, wjazdy) oraz realizowanych robót budowlanych w szczególności ulegających zakryciu, robót zanikowych i przekazywania ich w wersji elektronicznej (zapis JPG, płyta DVD) Zamawiającemu. 9. Wykonawca pomimo zastosowania wynagrodzenia w formie ryczałtu zobowiązany jest dodatkowo do sporządzenia kosztorysu powykonawczego (sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej), który jest niezbędny jedynie do rozliczenia zadania z Urzędem Marszałkowskim w zakresie dofinansowania. Kosztorys powykonawczy ma zostać sporządzony zgodnie z wykonanym zakresem robót budowlanych. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa; b) przedmiar robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, d) wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, Ww dokumenty są załącznikami do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót będą udostępniane (wypożyczane na maksymalnie dwa dni) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 12. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 13. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 14. Na dwa dni przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych i aktualnymi zaświadczeniem z właściwych Izb Inżynierów Budownictwa, sporządzony przez Kierownika Plan BIOZ, kosztorys ofertowy (sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej) zawierający kalkulację ceny oferty oraz dołączyć specyfikacje techniczne urządzeń, atesty, certyfikaty na istotne wyroby, urządzenia, materiały planowane do zastosowania przy realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar na podstawie którego będzie sporządzony kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji przez Zamawiającego z jej części, a więc w sytuacji uregulowanej w § 8 wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10.000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2011r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nawierzchni ul. Spokojnej w Wojkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa ulicy Konnej w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-27 - REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 938 W MIEJSCOWOŚCI PAWŁOWICE OD KM 1+240,21 DO KM 4+630.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ulic Brzezińska - Laryska w Mysłowicach - PT + wykonawstwo
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 WRAZ Z CHODNIKAMI OD KM 0+000 DO KM 1+915 W MIEJSCOWOŚCI RACIBÓRZ Z PODZIAŁEM NA DWA ETAPY. ETAP I OD KM 0+000 DO KM 0+923,72. ETAP II OD KM 0+923,72 DO KM 1+915.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja rynku w dzielnicy Orzegów w kwartale pomiędzy ul. Czapli, Królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika w ulicy Źródlanej od ul.Szczęśliwej do ul.Langiewicza oraz budowa parkingu Pod Cmentarzem na osiedlu Złote Łany w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-26 - Budowa zatok autobusowych ul. Powstańców Śl. przy skrzyżowaniu z ul. Partyzantów w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 W MIEJSCOWOŚCI GÓRA NA ODCINKU OD KM 61+335 DO KM 62+440 ORAZ NA ODCINKU OD KM 62+743,88 DO KM 62+932,41.
Dodano: 2016-07-26 - REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 790 OD KM 23+900 DO KM 24+550 W MIEJSCOWOŚCI OGRODZIENIEC.
Dodano: 2016-07-26