Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Abramowicach Prywatnych ul. Sasankowa w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk”

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Abramowicach Prywatnych ul. Sasankowa w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dla zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Abramowicach Prywatnych ul. Sasankowa swoim zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu rozbudowę istniejącego systemu zbiorczego kanalizacji sanitarnej. Zakres zadania obejmuję budowę kanału głównego DN200PP o długości ok. 240m oraz 10 odcinków sieciowych przyłączeniowych DN160PVC o łącznej długości ok. 31m do pierwszej studzienki na działkach przyległych wg dokumentacji projektowych dołączonych do SIWZ, wykonanie inspekcji TV wybudowanej sieci, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie robót drogowych odtworzeniowych. Kanał główny sieci sanitarnej został zlokalizowany w pasie drogowym drogi gminnej nr 106636L (ul. Sasankowa) w m. Abramowice Prywatne gmina Głusk (dz. 305, 304, 303/8), odcinki przyłączeniowe łączą sieć główną i studzienki inspekcyjne na dz. nr 484 i 485. W ramach zadania przewidziano instalację 3szt studzienek sieciowych rewizyjnych ϕ1000mm, 7szt studzienek sieciowych inspekcyjnych ϕ425mm, 10szt studzienek inspekcyjnych przyłączeniowych ϕ315mm. Roboty odtworzeniowe drogowe: • Odbudowa istniejących nawierzchni ulic Sasankowa i Gajowa poprzez:  Wykonanie warstwy podbudowy ze stabilizacji cementowo piaskowej o Rm = 5MPa o gr. warstwy 15cm.  Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 o gr. warstwy 15cm  Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W o gr. 4 cm.  Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4cm. • Zabezpieczenie krawędzi jezdni poprzez:  Mechaniczne roboty ziemne o gł. 30cm wraz z zagęszczeniem podłoża - wykop pod pobocze nawierzchni o szerokości 2,0m  Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/63 o gr. warstwy 30cm i szerokości 2,0m Powyższe roboty budowlane będą realizowane w ramach projektu „Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin Gmina Głusk” finansowanego z funduszy UE Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do siwz, w tym dokumentacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub w kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, z dopiskiem nazwy zamówienia i/lub przynajmniej znakiem sprawy: ZP.271.9.2019. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 10. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 3 ppkt 2, 3, 4 Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwa (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem . 3. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ. UWAGA! 2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty (reprezentowania w postępowaniu) lub podpisania oferty (reprezentowania w postępowania) i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. 5. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku podwykonawcy Zamawiający żąda złożenia świadczenia że brak jest podstaw do wykluczenia podwykonawcy oraz złożenia dokumentów potwierdzających tę okoliczność (tj. dokumentu, o którym mowa w Roz. X SIWZ ust. 1 pkt 3)).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach