Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Żeromskiego w Leśnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 358 km od 12+447 do 12+685

Gmina Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 59820 Leśna, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 211 239 , fax. 757 242 368
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśna
    Rynek 19
    59820 Leśna, woj. dolnośląskie
    tel. 757 211 239, fax. 757 242 368
    REGON: 23082143400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umlesna.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Żeromskiego w Leśnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 358 km od 12+447 do 12+685
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Żeromskiego w Leśnej w pasie drogi wojewódzkiej nr DW358 w KM od 12+447 do 12+685 i obejmuje działki ewidencyjne nr 372 dr oraz 743/4 dr, obr.0001 Leśna. Zaprojektowano włączenie projektowanego odcinka kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w pasie drogowym na działce nr 372, za pomocą istniejącej studni, oznaczonej jako S0, o rzędnych 232,64/229,77, zgodnie z warunkami technicznymi. Projektowana kanalizacja przebiegać będzie w granicach pasa drogowego, z przykanalikami zakończonymi na granicach działek prywatnych. Projekt przewiduje przebudowę istniejącej studni kanalizacyjnej betonowej o średnicy fi 1200, oznaczonej jako S0. Studzienkę należy przykryć płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem pełnym żeliwnym okrągłym o średnicy fi 600 klasy D400. Na przewodzie kanalizacyjnym zaprojektowano wykonanie trzech studni betonowych o średnicy fi 1000, oznaczonych jako S5, S7 oraz S11. Elementy studni należy dostarczyć na teren budowy z fabrycznie wykonanymi przejściami szczelnymi dla rur i uszczelką gumową. Studzienki powinny posiadać fabrycznie osadzone stopnie złazowe żeliwne, a także należy je przykryć płytą pokrywową żelbetową z osadzonym na niej włazem pełnym żeliwnym okrągłym o średnicy fi 600 klasy D400. Zaprojektowano wykonanie trzech studni kanalizacyjnych z PVC o średnicy fi 425, oznaczonych jako S8, S9 oraz S10. Studzienki należy przykryć włazami żeliwnymi o klasie D400 z zabezpieczeniem pokryw śrubami ze stali A4 na imbus. Projekt przewiduje wykonanie sześciu studni kanalizacyjnych z PVC o średnicy fi 600, oznaczonych jako S1, S2, S3, S4, S6 oraz S12. Studzienki należy przykryć włazami żeliwnymi o klasie D400 z zabezpieczeniem pokryw śrubami ze stali A4 na imbus. Włączenia przykanalików zaprojektowano w studniach kanalizacyjnych o średnicach fi 1000, fi 600, fi 425 zgodnie z Rys.1 Projekt zagospodarowania terenu. Łącznie zaprojektowano 10 przykanalików zakończonych korkiem. Inwestycja zrealizowana będzie metodą wykopową. Zestawienie danych technicznych. - rura PVC-U do kanalizacji sanitarnej dn200 L=224,90mb, - rura PVC-U do kanalizacji sanitarnej dn160 L=58,80 mb, - studnia kanalizacyjna betonowa fi 1200 do przebudowy 1 kpl., - studnia kanalizacyjna betonowa fi 1000 3 kpl., - studnia kanalizacyjna z PVC fi 600 6 kpl., - studnia kanalizacyjna z PVC fi 425 3 kpl., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowa Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik nr 4 do SIWZ Projekt tymczasowej organizacji ruchu Załącznik nr 5 do SIWZ Opinia geotechniczna Załącznik nr 6 do SIWZ Decyzja nr ZP/0240/I/208/2018 z dnia 26.02.2018 r. Uwaga nr 1: Z uwagi na trwające roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn.: Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej nr 358 w km 4+770 do km 20+405 w ramach projektu: „Od zamku Frydlant do zamku Czocha” przez firmę BUDIMEX Sp. z o.o., niezbędne jest skoordynowanie prac z w/w wykonawcą w zakresie usunięcia nawierzchni asfaltowej a następnie jej odtworzenia na odcinku objętym zakresem opracowania. Uwaga nr 2: Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i poniesienia wszelkich kosztów związanych z w/w zajęciem. Uwaga nr 3: Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić czasową organizację ruchu na odcinku objętym zakresem opracowania, zgodnie z załączonym do przetargu projektem. 1. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ± 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) – minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania – minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności (np. wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie), które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami, przez cały okres wykonywania tych czynności w zakresie realizacji zamówienia. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących pracami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 4. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy oraz ulicach przyległych do placu budowy, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed inwestycji. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty. 7. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) Kwotę gwarancji; 4) Termin ważności gwarancji; 5) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”; 6) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie”. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej numer rachunku 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 z adnotacją „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Żeromskiego w Leśnej w pasie drogi wojewódzkiej nr 358 km od 12+447 do 12+685”. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Wadium będzie zatrzymane i zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium w innej formie niż pieniądz należy, w formie oryginału, dołączyć do oferty, w osobnej kopercie z napisem „wadium”. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium, formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach