Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka

MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296795433
  • Data zamieszczenia: 2024-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
    ul. 3-go Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296795433
    REGON: 550667860
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I: Wymiana zasuw wodociągowych i hydrantów p.poż. nadziemnych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka. Planowana jest wymiana 40 sztuk hydrantów p.poż. oraz wymiana 40 sztuk zasuw na sieci wodociągowej zlokalizowanej na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym wykazie, rysunkach i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych.3. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez właściwy organ. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.4. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy oraz wybranego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego;5. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej w każdy dzień, którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.7. Wykonawca jest zobowiązany do pobrania próbek i wykonania badań laboratoryjnych zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów oraz przedłożenia Zamawiającemu ich wyników, przedstawienia certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.8. Wykonawca, na własny koszt (w ramach wynagrodzenia umownego), zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania powstałych w trakcie wykonywania prac: ziemi, piasku, gliny oraz innych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.9. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.10. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy powinien uwzględniać, iż: 1) w 2024 r. należy rozpocząć realizację umowy;2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia umownego do wypłaty w 2024 r. do kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Miasta. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2025 roku;3) Wypłata wynagrodzenia z dofinansowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nastąpi w trzech transzach:a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% kwoty dofinansowania - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu Umowy; b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% kwoty dofinansowania - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu Umowy; c) trzecia transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania - po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.12. Wykonawca musi zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej środkami własnymi Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym umowy przez Zamawiającego.13. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie Harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu Stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego zostanie wypłacona po zakończeniu i odebraniu inwestycji. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.15. Ze względu na finansowanie zamówienia w ramach środków zewnętrznych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości że nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy, dofinansowanie zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca - niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie - zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu16. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.1. Część II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ulicach Jasińskiego, Kawaleryjskiej, Kadetów i Lotniczej w Ostrowi Mazowieckiej. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonej dokumentacji technicznej oraz zgłoszeniu robót budowlanych i decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia robót budowlanych.2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych.3. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez właściwy organ. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.4. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy oraz wybranego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego;5. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej w każdy dzień, którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.7. Wykonawca jest zobowiązany do pobrania próbek i wykonania badań laboratoryjnych zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów oraz przedłożenia Zamawiającemu ich wyników, przedstawienia certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.8. Wykonawca, na własny koszt (w ramach wynagrodzenia umownego), zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania powstałych w trakcie wykonywania prac: ziemi, piasku, gliny oraz innych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.9. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.10. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy powinien uwzględniać, iż: 1) w 2024 r. należy rozpocząć realizację umowy;2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia umownego do wypłaty w 2024 r. do kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Miasta. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2025 roku;3) Wypłata wynagrodzenia z dofinansowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nastąpi w trzech transzach:a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% kwoty dofinansowania - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu Umowy; b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% kwoty dofinansowania - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu Umowy; c) trzecia transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania - po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.12. Wykonawca musi zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej środkami własnymi Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym umowy przez Zamawiającego.13. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie Harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu Stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego zostanie wypłacona po zakończeniu i odebraniu inwestycji. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.15. Ze względu na finansowanie zamówienia w ramach środków zewnętrznych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości że nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy, dofinansowanie zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca - niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie - zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu16. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.1. Część III: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na osiedlu Małkińska II w Ostrowi Mazowieckiej. Zamówienie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Małkińskiej, Gródźki, Magnolii, Echa Leśne, Mazowieckiej, Piaskowej, Lawendowej, Kalinowej, Brzozowej, Jasionowej, Malinowej, Głowackiego oraz innych drogach wskazanych w dokumentacji. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonej dokumentacji projektowej i technicznej oraz decyzjach o pozwoleniu na budowę i decyzjach o przeniesieniu pozwolenia na budowę.2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych.3. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez właściwy organ. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.4. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy oraz wybranego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego;5. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej w każdy dzień, którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.7. Wykonawca jest zobowiązany do pobrania próbek i wykonania badań laboratoryjnych zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów oraz przedłożenia Zamawiającemu ich wyników, przedstawienia certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.8. Wykonawca, na własny koszt (w ramach wynagrodzenia umownego), zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania powstałych w trakcie wykonywania prac: ziemi, piasku, gliny oraz innych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót.9. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.10. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy powinien uwzględniać, iż: 1) w 2024 r. należy rozpocząć realizację umowy;2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia umownego do wypłaty w 2024 r. do kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Miasta. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2025 roku;3) Wypłata wynagrodzenia z dofinansowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nastąpi w trzech transzach:a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% kwoty dofinansowania - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu Umowy; b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% kwoty dofinansowania - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji przedmiotu Umowy; c) trzecia transza w wysokości pozostałej do wypłat kwoty dofinansowania - po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy.12. Wykonawca musi zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej środkami własnymi Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym umowy przez Zamawiającego.13. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie Harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu Stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego zostanie wypłacona po zakończeniu i odebraniu inwestycji. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.15. Ze względu na finansowanie zamówienia w ramach środków zewnętrznych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości że nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy, dofinansowanie zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca - niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie - zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu16. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Część I - Wymiana zasuw wodociągowych i hydrantów p.poż. nadziemnych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka - 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN);Część II - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ulicach Jasińskiego, Kawaleryjskiej, Kadetów i Lotniczej w Ostrowi Mazowieckiej - 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN);Część III - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na osiedlu Małkińska II w Ostrowi Mazowieckiej - 30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 PLN).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą wskazany w Rozdziale 29 SWZ oraz niniejszym ogłoszeniu. 3. Szczegóły dot. wadium w Rozdziale 20 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadnie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:A. - Dotyczy wszystkich części: do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami:1) kierownikiem budowy branży sanitarnej posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- wpisanym/i do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii EuropejskiejB. - Dotyczy części nr II i nr III: dysponuje następującym doświadczeniem:Należy wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach