Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Michałowicach Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Pl. J.Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 388 87 71 , fax. 12 388 87 71
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Michałowicach Sp z o.o.
    Pl. J.Piłsudskiego 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 12 388 87 71, fax. 12 388 87 71
    REGON: 12267918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukmichalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudową drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice. 2. Zamówienie obejmuje realizację następujących szczegółowych prac: 2.1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Krakowskiej i Banasiówka oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) obejmująca wykonanie nawierzchni asfaltowej oraz odcinkowe zakrycie rowu otwartego w celu budowy chodnika i kanalizacji deszczowej w miejscowości Michałowice, gm. Michałowice - zgodnie z projektem budowlanym objętym decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB.V.1.577.2017 znak: AB.V.6740.1.58.2017.AJ z dnia 31.05.2017 r. oraz decyzją Nr AB.V.2.89.2017 znak: AB.V.6740.2.27.2017.MMR z dnia 02.08.2017 r. o przeniesieniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę r. UWAGA !!! Zakres prac budowlanych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje tylko wykonanie elementów określonych w przedmiarze prac i dokumentacji projektowej (zakres do realizacji zaznaczony na projektach kolorem czerwonym – cała ul. Banasiówka i początek ul. Jesionowej). 2.2. Opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2017 r. poz. 128 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729); projekt tymczasowej organizacji ruchu winien być uzgodniony i zaopiniowany przez stosownych zarządców dróg (gminnych, powiatowych, krajowej) oraz zatwierdzony przez stosowny organ. 3. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z dokumentacją: 3.1. Pozwolenie na budowę – (zał. Nr 8 do SIWZ); 3.2. Projekt budowlany – (zał. Nr 9 do SIWZ); 3.3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – (zał. Nr 10 do SIWZ); 3.4. Przedmiarem robót – ( zał. Nr 11 do SIWZ); 3.5. Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 3.6. Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, ewentualna wizją w terenie. 4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik Nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony według informacji podanych w ust. 15 SIWZ – Opis sposobu obliczenia ceny - załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach