Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Mława” (W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)

Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 654 33 82 , fax. 236 543 652
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
    Stary Rynek 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 654 33 82, fax. 236 543 652
    REGON: 52482600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Mława” (W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wybudowanie przykanalików do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Mławie w granicach pasa drogowego. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji technicznej budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz ich wybudowanie zgodnie z załączonymi mapami poglądowymi, zbiorczym zestawieniem numerów działek, warunkami technicznymi zarządcy sieci oraz zatwierdzoną dokumentacja techniczną w granicach pasa drogowego. 2) Opracowanie projektowe obejmuje: a) mapy do celów projektowych, wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych, b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji, (warunki techniczne do zarządcy sieci stanowią złącznik do SIWZ), c) projekt budowlany ze wszystkimi uzgodnieniami i zgłoszeniami niezbędnymi do zgłoszenia budowy – 4 egz., d) projekt wykonawczy – 3 egz., e) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egz., f) dokumentację projektowo-kosztorysową (projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje techniczne) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej, również w formie cyfrowej z zapisem PDF – 1 szt. Zamawiający składa „zgłoszenie” do Starostwa Powiatowego po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentacji. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przyjęcia frontu robót i rozpoczęcia robót w terminie; b) zagospodarowania miejsca składowania oraz zapewnienie wody i energii w okresie realizacji robót na własny koszt; c) utrzymania porządku, ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; d) budowy przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją; e) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w trakcie wykonywania robót; f) prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; g) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej; h) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy; i) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; j) doprowadzenia terenu jezdni, chodników, dojazdów i obszarów zielonych zniszczonych podczas realizacji robót do stanu pierwotnego; k) zabezpieczenia odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. 4) Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z: a) zajęcia pasa drogowego na czas budowy (nie dotyczy dróg gminnych), b) doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, c) kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku, d) zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, (nadmiar piasku z wykopów należy wykorzystać do ewentualnej nieprzewidzianej wymiany gruntu w przypadku takiej konieczności co należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania, e) opracowania i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych, f) wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót, i) kosztów usług geodezyjnych z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, j) usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi, k) wykonania inspekcji telewizyjnej kolektora ściekowego. Zamówienie realizowane jest w formie ryczałtu. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania pokryw i włazów, zawierających elementy logotypu, stanowiące część monolityczną elementu, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. 5. Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy PZP związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, w pełnym wymiarze czasu pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) w następujący sposób: 1) Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca i dalszy podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie. 6. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Składniki cenotwórcze – załącznik nr 1a z określeniem cen jednostkowych wraz narzutami i podsumowaniem elementów odrębnie dla każdego przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2. Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie, wg wzoru – załącznika nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach