Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg
- Adres: 63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 7473487, 7477318 , fax. 627 473 480
- Data zamieszczenia: 2021-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
Cielcza, ul. Gajówka 1
63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
tel. 62 7473487, 7477318, fax. 627 473 480
REGON: 25073720900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku Klęka – Nowe Miasto - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie w formule „Zaprojektuj i Wybuduj” zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku Klęka – Nowe Miasto”. 3.2. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji. 3.3. Parametry określające wielkość sieci kanalizacji sanitarnej: a) rurociąg tłoczny PEHD średnicy Ø125 o długości całkowitej 3100m, b) rurociąg tłoczny PEHD średnicy Ø63 o długości 100m, c) przepompownia ścieków, betonowa o wydajności średniodobowej 200,0 m3/d (maksymalny dopływ ścieków 6,5 dm3/s) i średnicy min. 3000mm, wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni, ogrodzeniem i wewnętrzną linią zasilającą. 3.4. Przyłącze elektroenergetyczne do przepompowni ścieków po stronie Zamawiającego. 3.5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym – dodaje się słowa: lub równoważne. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający zatwierdzi harmonogram w terminie do 7 dni od dnia jego otrzymania. 3.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. 3.8. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. 3.9. Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania. 3.10. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 30 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur częściowych. 3.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.12. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym, b) Wykonania niezbędnych podkładów geodezyjnych lub uaktualnienia istniejących oraz przedstawienia zaprojektowanego przebiegu kolektora na mapach, c) Uzyskania warunków technicznych od Zamawiającego, d) Uzyskania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami i numerami działek, przez które będzie przebiegać kolektor oraz uzyskania pisemnych zgód w/w właścicieli działek na lokalizację, wejście na teren i wbudowanie urządzeń z ich wyszczególnieniem, e) Uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, f) Uzyskania zamiennej decyzji o środowiskowych uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia w zakresie zmiany lokalizacji przepompowni ścieków – Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia nr OŚ.6220.1.2020 z dnia 03.07.2020 r. w pozostałym zakresie; docelowo przepompownia ma powstać na działce nr 24/1 lub 24/2 zlokalizowanej w Nowym Mieście nad Wartą (wraz ze sporządzeniem raportu o oddziaływaniu na środowisko), g) Uzyskania decyzji administracyjnych na wycinkę drzew – jeśli zajdzie taka potrzeba, h) Uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypisu i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, i) Uzyskania zatwierdzenia opracowanej dokumentacji przez Zamawiającego, przy czym dokumentacja musi być wykonana w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.), j) Uzgodnienia dokumentacji w zespole uzgodnienia dokumentacji projektowej, k) Dostarczenia 4 egz. uzgodnionej dokumentacji do Zamawiającego (w tym całość w wersji elektronicznej na płycie CD), l) Przygotowania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), m) Przygotowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.), n) Uzyskania ostatecznego pozwolenie na budowę dla Zamawiającego, o) Niezwłocznego usuwania wszelkich uchybień, wad i nieprawidłowości w treści opracowanych dokumentacji, wynikłych w trakcie realizacji inwestycji, p) Wykonywania, bez dodatkowego wynagrodzenia, nadzoru autorskiego w trakcie trwania budowy (czas realizacji nadzoru autorskiego zależeć będzie od czasu trwania budowy), q) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania, r) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne, s) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy, t) Ubezpieczenia budowy, u) Przejęcia placu i terenu budowy w terminie do 14 dni od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenie na budowę, v) Prowadzenia dziennika budowy, w) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów, x) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego, y) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy, z) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót, aa) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia, bb) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy, cc) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, dd) Odwodnienia terenu budowy, ee) Stałego nadzoru archeologiczno – konserwatorskiego nad całością prac – jeśli będzie wymagany, ff) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji, gg) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy, hh) Odtworzenia elementów infrastruktury, ii) Odtworzenia nawierzchni, jj) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót, kk) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza), ll) Dołączenia do dokumentacji odbiorowej płyty CD z przebiegu inspekcji kanałów videokamerą wraz z raportem, który będzie zawierał: spadek podłużny, poprawność połączeń, owalność, drożność, listę punktów zgrzewów. 3.12. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, autorskie prawa majątkowe do utworów i prawo z korzystania z autorskich praw zależnych (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 ze zm.)), powstałe w wyniku wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia na polach eksploatacji. Numeracja zgodna z SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa 2 sztuk separatorów wraz z osadnikiem na terenie Składowiska Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1
Dodano: 2023-11-25 - “Uporządkowanie gospodarki wodnościekowej w sołectwie Baszków Bestwin - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków – etap 1”
Dodano: 2023-08-22 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odcinkami do granic posesji w miejscowości Mroczeń i Łęka Mroczeńska, Gmina Baranów”
Dodano: 2023-07-18 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Miłosławiu ul. Wyczółkowskiego, Matejki i Wyspiańskiego ETAP I
Dodano: 2023-05-10 - „ Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Lubiatówko”
Dodano: 2023-04-03 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Strzelcach Wielkich
Dodano: 2022-12-01 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Strzelcach Wielkich
Dodano: 2022-09-29 - „Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz”
Dodano: 2022-09-09 - „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Koźminek w miejscowości Osuchów” – etap I w ramach operacji pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Koźminek”
Dodano: 2021-03-19 - Budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gm. Rokietnica." "Budowa i modernizacja sieci wodociągowej na terenie gm. Rokietnica
Dodano: 2021-02-10