Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Wdzydze Tucholskie oraz Borsk (Osiedle Zaborskie)

Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-440 Karsin, ul. Długa 222
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6873322 , fax. 058 6873120
  • Data zamieszczenia: 2015-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
    ul. Długa 222 222
    83-440 Karsin, woj. pomorskie
    tel. 058 6873322, fax. 058 6873120
    REGON: 00053966700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Wdzydze Tucholskie oraz Borsk (Osiedle Zaborskie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wdzydze Tucholskie oraz Borsk - Osiedle Zaborskie. Wdzydze Tucholskie Sieć kanalizacyjna.- 7 664,90 mb: a) kanalizacja grawitacyjna - PCV DB200 SN8 - 2 900,00 mb; b) przykanaliki grawitacyjne - PCV DN160 SN8 - 1 346,10 mb; c) kanalizacja tłoczna - PE100 PN10 DN125 - 1 610,90 mb; d) kanalizacja tłoczna - PE100 PN10 DN110 - 1 200,5 mb; e) kanalizacja tłoczna - PE100 PN10 DN90 - 395,60 mb; f) kanalizacja tłoczna - PE100 PN10 DN63 - 211,80 mb; g) pompownie ścieków - 5. Sieć wodociągowa - 5 576,50 mb: a) sieć wodociągowa PCV 160 - 2 312,90 mb; b) sieć wodociągowa PCV 90 - 1 798,40 mb; c) przyłącza wodociągowe PE 40, 32 oraz z rur stalowych fi 25 - 1 241,20 mb. Borsk - Osiedle Zaborskie Sieć kanalizacyjna.- 1 633,00 mb: a) kanalizacja grawitacyjna - PCV DB200 SN8 - 712,30 mb; b) przykanaliki grawitacyjne - PCV DN160 SN8 - 157,60 mb; c) kanalizacja tłoczna - PE100 PN10 DN90 - 763,10 mb; d) pompownie ścieków - 1. Sieć wodociągowa - 1 339,10 mb: a) sieć wodociągowa PCV 90 - 1 073,10 mb; b) przyłącza wodociągowe PE 32 - 266,00 mb. 2. Opis zmian wprowadzonych względem projektu technicznego Wdzydze Tucholskie: 1. Zakres robót nie obejmuje budowy przepompowni ścieków PS 8 wraz odcinkiem sieci (od drogi powiatowej)wraz z przyłączami. - Arkusz mapy 5. - Sieć wodociągową należy zakończyć za hydrantem Hp-13 zaworem przelotowym Pz 67. - Nie wykonywać studni wodomierzowych od Sw 40 - Sw 46. - Sieć kanalizacyjną tłoczną w kierunku przepompowni PS 8 zakończyć projektowanym, zaślepionym, trójnikiem nr Tr 64. 2. Zmianie ulega technologia pompowni ścieków PS 7, PS 10 i PS 12, zastępuje się pompownie z pompami zatapialnymi na pompownie z tłoczniami ( w załączeniu rysunki i szkice poglądowe) Zestawienie zmian: pompownia było jest PS 7 rurociąg tłoczny PE DN125 Dw=102,2mm Lc=1545,0m silnik pompy P2=2,4kW rurociąg tłoczny PE DN125 Dw=102,2mm Lc=1545,0m silnik pompy P2=5,5kW PS 10 rurociąg tłoczny PE DN63 Dw=55,4mm Lc=147,5m silnik pompy P2=1,7kW rurociąg tłoczny PE DN90 Dw=79,2mm Lc=147,5m silnik pompy P2=1,5kW PS 12 rurociąg tłoczny PE DN63 Dw=55,4mm Lc=248,1m silnik pompy P2=1,7kW rurociąg tłoczny PE DN90 Dw=79,2mm Lc=248,1m silnik pompy P2=1,5kW Ze względu na obniżenie dna zbiornika pompowniach PT-10 i PT-12, wynikające z konstrukcji tłoczni, konieczne jest obniżenie wlotu zewnętrznego rurociągu grawitacyjnego (załączone szkice podejścia z rurociągiem grawitacyjnym). Pozostałe szczegóły na załączonych rysunkach pompowni z tłoczniami. W tabeli podano całkowita długość rurociągu tłocznego nie uwzględniając podziału na obszary objęte inwestycja. Długość rurociągu z PT-7 do trójnika od pompowni PT-6 L1=1008,2m (dalsza część wykonana). Borsk - Osiedle Zaborskie Zakres w projektu obejmuje mapy nr 7,8,9. Włączenie sieci kanalizacyjnej do studni Sr3. Włączenie sieci wodociągowej do trójnik Tr38 (przy hydrancie HP 11- mapa nr 7). 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 10 października 2015 r. 4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45 23 11 00-6, 45 23 24 40-8, 45 23 24 23-3, 45 23 13 00-8. 5. Szczegółowy zakres prac określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane na zlecenie Zamawiającego stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w SST, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarach robót. 7. Do wykonania sieci kanalizacyjnej Wykonawcy zobowiązani są użyć rur PVC twardych (litych) z rdzeniem niespienionym, użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SST i dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące, 8. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 9. Ponadto przed przystąpieniem do budowy sieci wodociągowej Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Powiatowego Inspektora Sanitarnego na przewidziane do użycia materiały. 10. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Niniejszy projekt pt. Ochrona wód Jeziora Wdzydzkiego poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Górki, Kliczkowy, Borsk i sieci wodociągowej w miejscowości Borsk oraz sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Wdzydze Tucholskie i Borsk Osiedle Zaborskie, gm. Karsin jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 w ramach działania 8.2 Lokalne infrastruktura ochrony środowiska. 11. Tam, gdzie na rysunkach, w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlano - Wykonawczych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 12. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych projektu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. 13. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. II. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 4. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych. 5. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 6. Zapewnienie stałej obsługi geologicznej ze sporządzeniem dokumentacji w tym zakresie. 7. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 8. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 9. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 10. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 11. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 13. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 14. Odtworzenie i naprawa stanu dróg i chodników, w tym w szczególności: h) drogi nieutwardzone: wszystkie drogi gruntowe na których realizowane były roboty budowlane (tj. przekopane) należy dodatkowo utwardzić tłuczniem drogowym 0-31,5 mm; i) drogi utwardzone tłuczniem drogowym: należy zdjąć tłuczeń drogowy na odpowiednią szerokość i zhałdować poza pasem drogi (nie dopuszcza się składowania urobku na drodze) dokładnie odtworzyć stan nawierzchni wraz z zagęszczeniem oraz wykonaniem odpowiedniego profilu drogi; j) drogi utwardzone bazaltem: należy zdjąć czysty bazalt na odpowiednią szerokość i zhałdować poza pasem drogi, (nie dopuszcza się składowania urobku na drodze) dokładnie odtworzyć stan nawierzchni wraz z zagęszczeniem oraz wykonaniem odpowiedniego profilu drogi; k) drogi asfaltowe i chodniki: odtworzenie stanu nawierzchni (wymagany ten sam standard i grubość nawierzchni); l) na wszystkie naprawiane drogi Wykonawca udzieli 3 letniej pisemnej gwarancji oraz zobowiązany będzie dokonywać wraz z Zamawiającym przeglądów pogwarancyjnych 2 razy w roku (wiosną i jesienią). 15. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentacja techniczna powykonawcza, - inwentaryzacja geodezyjna, - instrukcje rozruchu i eksploatacji, - atesty, aprobaty i certyfikaty, - protokoły prób i badań, - karty gwarancyjne, Inwentaryzacja powykonawcza winna zostać przedstawiona w formie tabeli z wyszczególnieniem elementów sieci (tj. długości, ilości, itp.) potwierdzonej przez geodetę. 16. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, w terminie 2 miesięcy od daty odbioru. Roboty nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej oferty Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. III. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4. Wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia: min. 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania. 5. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 80 000,00 zł. (Słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Inwestora Bezpośredniego tj. Urzędu Gminy w Karsinie, Bank Spółdzielczy w Czersku Oddział Karsin nr 49 8147 0002 2600 1313 2000 0090. 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz - należy załączyć do oferty, przy czym kopię należy trwale złączyć z ofertą (zał. nr 12), a oryginał złożyć w sekretariacie. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9) Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://karsin.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach