Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia i Ościsłowo”

Gmina Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06-450 Glinojeck, Płocka, 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
    Płocka, 12
    06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    REGON: 130377882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia i Ościsłowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia iOścisłowo, w ramach inwestycji:1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Nadrzecznej w miejscowości Glinojeck2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glinojeck (dz. nr 1425, 1426, 327/2, 325, 326, 333)3) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Glinojeck (dz. nr 1425, 1426, 327/2, 325, 326, 333)4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiejskiej w miejscowości Glinojeck (dz. nr 718/8, 718/20, 718/3, 711/1)5) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żeleźnia, gm. Glinojeck (dz. nr 168, 11, 10/3)6) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ościsłowo, gm. Glinojeck
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:a) środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości 3 500 000,00zł lub zdolność kredytową na kwotę 3 500 000,00złb) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 3 000 000,00 zł na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udziałem własnym lub/i franszyzą nie wyższą niż 10% należnego odszkodowania lub 10 000zł.Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia4) zdolności technicznej lub zawodowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał w:a) wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie robót budowlanych iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- roboty budowlane polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót polegających na:1) budowie sieci podciśnieniowej z rur PE o długości łącznej min. 2 km ze studniami zaworowymi oraz linią monitoringuoraz2) wybudowaniu przepompowni ścieków o średnicy min. 1,2 m i głębokości min. 4,0 m.,oraz załączy dowody dotyczące tych robót określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełniab) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, się dysponowaniem do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi kluczowymi osobami:a) Kierownik budowy robót sanitarnych – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie techniczne, doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych minimum 5 lat licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, zrzeszona we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz- doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych przy realizacji zakończonych inwestycji polegających na budowie co najmniej dwóch zadań polegających na:budowie sieci podciśnieniowej z rur PE o długości łącznej min. 2 km ze studniami zaworowymiorazwybudowaniu przepompowni ścieków o średnicy min. 1,2 m i głębokości min. 4,0 m.,b) Kierownik robót drogowych – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie techniczne. doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych minimum 5 lat licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, zrzeszonego we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji przez jedną osobę.Wszystkie wymagane kluczowe osoby winny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego.Powyższe osoby winny posiadać uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach