Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni w ramach realizowanego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie i Mieście Wyszogród

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2311020 , fax. 024 2311024
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37 37
    09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 024 2311020, fax. 024 2311024
    REGON: 00052847400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni w ramach realizowanego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie i Mieście Wyszogród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni Zakres zamówienia obejmuje: - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - roboty budowlano - montażowe; - obsługę geodezyjną. Ponadto należy wykonać: - uporządkowanie placu budowy do stanu poprzedniego (wywóz gruntu, niwelacja terenu); - przeprowadzenie prób szczelności. - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz kompletnej dokumentacji odbiorowej zawierającej projekt powykonawczy, inwentaryzację geodezyjną, oświadczenie o prawidłowości wykonania robót, próby szczelności, atesty na wbudowane materiały. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Zadanie obejmuje: - SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ, obejmującą: - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Kościuszki wraz sięgaczem; - sieć kanalizacji sanitarnej nr. działki 1485/1 - ogrodzenie terenu przepompowni - rozbiórka i renowacja nawierzchni w ul. Ogrodowej - wewnętrzna linia zasilająca do pompowni ścieków sanitarnych; - SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, obejmującą: - sieć kanalizacji deszczowej w ul. Kościuszki - sieć kanalizacji deszczowej nr. działki 1485/1; - ODBUDOWA UL.KOŚCIUSZKI obejmującą: - sięgacz prawy - ulicę Kościuszki - odcinek Mostowa - Klasztorna Wraz z zapewnieniem obsługi geodezyjnej i niezbędnego nadzoru, w szczególności: zapewnienie nadzoru zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę tj. nadzoru telekomunikacyjnego, nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego w trybie decyzji administracyjnej. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji, a opis wykonania zawarty jest w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE REALIZACJI przyłączy o których mowa w art. 2 ust. 5 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym a jedynie sieć kanalizacyjną w tym budowę odcinka sieci kanalizacyjnej od kolektora głównego do granicy nieruchomości, które zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego z dnia 13 września 2007 r. (III CZP 79.07) nie są przyłączem w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72, poz. 729, z późn. zm.). SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAWIERA ZAŁĄCZONY PRZEDMIAR ROBÓT. Uwaga: Zamawiający załącza przedmiary robót wyłącznie pomocniczo do przygotowania oferty wykonawcy i nie wymaga ich wypełniania. Załącznikiem do oferty jest formularz cenowy sporządzony na formularzu będącym załącznikiem Nr 5 do SIWZ. W myśl § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U.04.202.2072 ) jeśli zamówienie na roboty budowlane jest udzielane z wolnej ręki lub w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru 1. Na wykonane roboty Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego 2. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 3. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy sporządzi kosztorys ofertowy, który będzie podstawą do ustalania wartości wykonanych robót. 5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: 1. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego, 2. ubezpieczenie osób trzecich 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Uwaga ! We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający poprzez nazwy, oznaczenia, symbole itp. wskazuje producenta, pochodzenie materiału - dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Za równoważne materiały i urządzenia, Zamawiający uzna te, które posiadają parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz, stwiorb i projekcie budowlanym. W przypadku gdy wykonawca powoła się na system jakościowy równoważny, po jego stronie leży wskazanie dowodu równoważności, który należy dołączyć do oferty. Materiały i urządzenia przedstawione przez Wykonawcę muszą gwarantować co najmniej takie same warunki i parametry jakie zawiera dokumentacja projektowa. Wykonawca składający ofertę na urządzeniach i materiałach równoważnych pod względem jakości, zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających parametry urządzeń równoważnych oraz załączenia wyliczeń dot. parametrów oczyszczonych ścieków potwierdzających osiągnięcie nie gorszych poziomów wymaganych i określonych w projekcie Zamawiającego. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Opisane w dokumentacji technicznej urządzenia do zastosowania są wskazane przykładowo Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Projekt budowlany stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z: - załączoną dokumentacją projektową, 4. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji: a) 36 miesięcy na wykonany przedmiot umowy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego, W okresie gwarancji Wykonawcy zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wadusterek w terminie do 8 godzin licząc od daty i godziny pisemnego (listem, faksem, emailem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Usunięcie wad i usterek musi zostać potwierdzone przez Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Nr konta 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 VISTULA BANK w Wyszogrodzie (ksero przelewu dołączyć do oferty). lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach