Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej w Gminie Lubartów”

Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, Skrobów Kolonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 553 002 , fax. 818 553 002
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie
    Skrobów Kolonia 104
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 553 002, fax. 818 553 002
    REGON: 43073122200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej w Gminie Lubartów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej w Gminie Lubartów”. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. część 1 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej dla m. Majdan Kozłowiecki, gm. Lubartów”, polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej wraz z przyłączami, zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o śr. 425 mm i głębokości 2.0 m: szt. 51.0 2. Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o śr. 1000 mm i głębokości 2.4 m: szt. 12.0 3. Przepompownia ścieków Pm1 polimerobetonowa DN1200, H=4,12m z pompami, orurowaniem i sterowaniem - dostawa, montaż, rozruch: kpl. 1.0 4. Rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - rury kielichowe z PCW o śr. nom. 200 mm: m 1998.00 5. Przykanaliki z rur kielichowych z PCW o śr. nom. 150 mm: m 262.50 6. Rurociągi PE ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania o śr. zewn. 200 mm 2-warstwowe SDR11: m 177.00 7. Rurociąg tłoczny - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 75 mm: m 405.00 Pozostały zakres robót dla tej części ujęty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz w przedmiarze robót, umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: (https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl) - załącznik Nr 1a do SIWZ. 2.2.2. część 2 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej w miejscowości Skrobów-Skrobów Kolonia, gm. Lubartów (etap II) ”, polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej wraz z przyłączami, zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o śr. 425 mm: szt. 270.0 2. Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o śr. 1000 mm: szt. 21.0 3. Przepompownia ścieków Pm1 polimerobetonowa DN1200, H=4,5 m, H=4,0 m, H= 4,3 m4 z pompami, orurowaniem i sterowaniem - dostawa, montaż, rozruch: kpl. 3.00 4. Rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - rury kielichowe z PCW o śr. nom. 250 mm: m 696,5 5. Rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - rury kielichowe z PCW o śr. nom. 200 mm: m 5137.0 6. Przykanaliki z rur kielichowych z PCW o śr. nom. 150 mm: m 1394.000 7. Rurociągi PE ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania o śr. zewn. 200 mm 2-warstwowe SDR11: m 73.000 8. Rurociąg tłoczny - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 110 mm: m 1204.000 9. Rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - rury kielichowe z PCW o śr. nom. 300 mm - rura ochronna: m 50,00 Pozostały zakres robót dla tej części ujęty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz w przedmiarze robót, umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: (https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl) - załącznik Nr 1b do SIWZ. 2.3. Obiekt w części 1 zamówienia będzie zlokalizowany w obrębie Majdan Kozłowiecki gmina Lubartów . 2.4. Obiekt w części 2 zamówienia będzie zlokalizowany w obrębie Skrobów, Skrobów Kolonia gmina Lubartów . 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi: dla części 1 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej dla m. Majdan Kozłowiecki, gm. Lubartów” - załącznik Nr 1a do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia na który składają się: -Projekty budowlane i wykonawcze, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiary robót ww. dokumenty umieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego: (https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl). dla części 2 zamówienia –„ Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej w miejscowości Skrobów-Skrobów Kolonia, gm. Lubartów (etap II)” - załącznik Nr 1b do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia na który składają się: -Projekty budowlane i wykonawcze, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiary robót ww. dokumenty umieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego: (https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl). Uwaga - do każdej z części zamówienia! W związku z tym, że wynagrodzenie w każdej części zamówienia będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego (odrębnie dla każdej z części zamówienia) w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiary robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT i zsumowaniu w ofercie. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz ryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru. 2.6. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.7. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. 2.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy- Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.2 SIWZ. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.11. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach środków własnych. 2.12. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): dla części 1 zamówienia: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej dla m. Majdan Kozłowiecki, gm. Lubartów” 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych dla części 2 zamówienia: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej w miejscowości Skrobów-Skrobów Kolonia, gm. Lubartów (etap II)” 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 2.13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie zł: piętnaście tysięcy zł i 00/100), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 25.000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BANK Pekao S.A. w Lubartowie 19 1240 2409 1111 0010 2026 5552 z dopiskiem: Wadium do sprawy nr. DTR.271.2.2019 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich Wykonawców: 5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w sekcji III pkt. III.1) ogłoszenia oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi - Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w sekcji III pkt. III.3) ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w sekcji III pkt. III.3) ogłoszenia. 5.1.2. Dowody, o których w sekcji III. pkt.III.1.3) ppkt 4.5.1 i 4.5.4 ogłoszenia , w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w sekcji III. pkt.III.1.3) ppkt 4.5.1 i 4.5.4 ogłoszenia - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. – Prosimy nie składać tych dokumentów wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach