Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami

Gmina Lipnik ogłasza przetarg

  • Adres: 27-540 Lipnik, Lipnik 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8691410, 8691419 , fax. 015 8691754
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnik
    Lipnik 20 20
    27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8691410, 8691419, fax. 015 8691754
    REGON: 83040983800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i tłocznej w miejscowościach Gołębiów, Lipnik, Kurów. Wpięcie wykonanej sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącej oczyszczalni ścieków w Lipniku, wykonanie 5 szt pompowni ścieków w m. Gołębiów. Zakres prac rzeczowych składa się z następujących elementów: Kanalizacja grawitacyjna PVC 200 mm o długości 6419 mb Studzienki kanalizacyjne PVC 425 mm w ilości 150 szt. Studzienki kanalizacyjne żelbet. 1200 mm w ilości 13 szt .Rurociąg ciśnieniowy PEHD 160 mm o długości 4567 mb. Rurociąg ciśnieniowy PEHD 125 mm o długości 1691 mb. Rurociąg ciśnieniowy PEHD 110 mm o długości 1403 mb Rurociąg ciśnieniowy PEHD 90 mm o długości 90 mb Rurociąg ciśnieniowy PEHD 63 mm o długości 58 mb Montaż prefabrykowanych pompowni ścieków (polimerobeton) w ilości 5 szt. Kanalizacja grawitacyjna PVC 160 mm o długości 1666,5 mb Studzienki kanalizacyjne PVC 425 mm w ilości 73 szt. Rurociąg ciśnieniowy PEHD 90 mm o długości 356 mb Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych /STWiORB/, w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga ! Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie ślepym wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały /charakteryzowały się/ wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach