Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do strefy aktywizacji gospodarczej w miejscowości Krzywiń

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do strefy aktywizacji gospodarczej w miejscowości Krzywiń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej do strefy aktywizacji gospodarczej w miejscowości Krzywiń. Przedsięwzięcie polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym wraz z przykanalikami kanalizacji sanitarnej do granicy posesji w miejscowości Krzywiń przy ulicy Gen. D. Chłapowskiego. Do wykonania jest pięć przykanalików. Parametry ogólne: - kolektor: ok. 490 mb średnicy 200 mm, - przyłącza: ok. 70 mb średnicy 160 mm, - studnie betonowe średnicy 1000 mm – 13 szt. Sieć oraz przykanaliki należy wykonać z rury PCV o ściance litej, sztywności 8 kN/m2 o średnicy, odpowiednio, Ø200 i Ø160 mm. Na sieci zaprojektowane są studnie rewizyjne z elementów prefabrykowanych betonowych łączonych za pomocą uszczelek o średnicy Ø1000 mm wykonane z materiału zapewniającego ich całkowitą szczelność. oraz studnie inspekcyjne wykonane jako studnie systemowe tworzywowe o średnicy Ø425 mm. Sieć wraz z przykanalikami wykonać metodą wykopu otwartego oraz metodą bezwykopową. Wykopy otwarte wykonać jako wąskoprzestrzenne z umocnieniem typu Box, natomiast metodę bezwykopową opierać o przeciski. Roboty ziemne przy wykopach otwartych wykonać koparką z odkładem urobku 1m od krawędzi wykopu. Rury planuje się posadowić na podsypce na wyrównanym dnie wykopu oraz zastosować obsypkę wykonaną warstwami po 10 cm do uzyskania zagęszczonej warstwy o grubości 30 cm nad rurą. Pozostała część wykopu zasypana zostanie gruntem rodzimym pod warunkiem usunięcia z niego twardych brył i zanieczyszczeń. Sieć należy włączyć do istniejącej przepompowni ścieków sanitarnych poprzez przejście szczelne. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Szczegółowe specyfikacje techniczne– stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) – stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - kosztorys ofertowy „ślepy” – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. - Przedmiar robót – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ Kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232440-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45231100-6 – Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Okresu gwarancji/rękojmi stanowi kryterium w niniejszym postępowaniu. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia i określonych w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm., dalej: Kodeks pracy), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 3. kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach