Urząd Gminy w Dywitach ogłasza przetarg
- Adres: 11001 Dywity, ul. Olsztyńska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 120 160 , fax. 895 120 124
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Dywitach
ul. Olsztyńska 32
11001 Dywity, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 120 160, fax. 895 120 124 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż drogi powiatowej w Słupach – I etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji I etapu zadania pod nazwą: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż drogi powiatowej w Słupach – etap I”. Projekt budowlany pod nazwą: „ Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Słupy sporządzony został przez Bartosza Szewczyka z Pracowni Projektowej „MAWO-PROJEKT”, 11-041 Olsztyn ul. Poranna 8c/13. W ramach I etapu do celów odwodnienia zaprojektowano kolektor główny z rur PP SN8 o średnicach fi 500-600 mm o łącznej długości 501,50 mb, łączonych poprzez kielichy lub dwukielichy z uszczelką wargową. Studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy fi 1200 mm – 9 szt, o średnicy fi 1500 mm – 5 szt. Kolektor główny zaprojektowano z wylotem ( z prefabrykatu żelbetowego ) do projektowanego rowu otwartego, trapezowego połączonego z istniejącym rowem melioracyjnym prowadzącym wody do jeziora Wadąg. Do podczyszczania ścieków zaprojektowano separator z wkładem lamelowym z osadnikiem. Zakres robót obejmuje również wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni, podbudów, elementów dróg – w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania oraz roboty odtworzeniowe nawierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji technicznej oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( zał. nr 5 do SIWZ). Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) tj. pracowników budowlanych bezpośrednio zatrudnionych przy pracach montażowych i instalacyjnych . W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy lub podwykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach dopuszczonych w art.45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem „Budowa sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż drogi powiatowej w Słupach – I etap ” na następujące konto: Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie o numerze: 27885700023001000638900003, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, jako ostatnią stronę oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądz, należy je dołączyć do oferty jako ostatnią stronę oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, a oryginał złożyć w osobnej kopercie w Urzędzie Gminy w kasie czynnej w godzinach: od poniedziałku do piątku, od 8ºº - 13ºº, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być bezwarunkowo i nieodwołalnie płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadnienia , o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu ,że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem , co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wierzytelność z tytułu gwarancji nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej . 5. Wadium, złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie mu zwrócone po zawarciu Umowy, oraz złożeniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Pozostałym Wykonawcom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, na zasadach określonych w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4. Dowód wniesienia wadium, 5. Kosztorys ofertowy, 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86. ust. 5 ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz zbiorników bezodpływowych w miejscowości Olszewo
Dodano: 2024-07-04 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Przezmark Osiedle
Dodano: 2024-04-18 - Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szczytno
Dodano: 2024-03-29 - „Rozbudowa sieci wodno- kanalizacyjnej i sieci kanalizacji deszczowej na ulicy Stefczyka w Braniewie” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-18 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku - etap II.
Dodano: 2024-03-08 - „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Młynary i Zaścianki oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błudowo”.
Dodano: 2024-01-26 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Przezmark Osiedle
Dodano: 2023-12-29 - Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w Gminie Pozezdrze
Dodano: 2023-10-23 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rydwągi, Gmina Mrągowo - Etap II” w ramach dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
Dodano: 2023-10-18 - Wykonanie sieci i instalacji: elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej niezbędnych do odtworzenia domków letniskowych na terenie działki nr ewid. 22/3 w Wierzbie, gm. Ruciane-Nida.
Dodano: 2023-10-06