Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania: budowa dróg - osiedle Winiary w Warce - etap II

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania: budowa dróg - osiedle Winiary w Warce - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Janusza Kusocińskiego, Ojca Rafała Chylińskiego, fragmencie ulicy Dominikańskiej oraz fragmencie ulicy Gajewskiego w Warce. Niniejsze zadanie stanowi część drugiego etapu inwestycji pn.: Budowa dróg na osiedlu Winiary w Warce. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym wpięcie jej do kanalizacji wykonanej w ramach pierwszego etapu. Zadanie nie obejmuje wykonania przykanalików i posadowienia wpustów ulicznych. Ponadto w ramach niniejszego zadania, w ulicy Rafała Chylińskiego, należy przebudować rozprężną studnię kanalizacji sanitarnej, na przejezdną. Do zadań Wykonawcy realizującego zadanie należeć będzie budowa głównych rurociągów wraz ze studniami kanalizacyjnymi i trójnikami umożliwiającymi wpięcie przykanalików w kolejnym etapie realizacji inwestycji. Wszystkie trójniki należy zaślepić, w sposób szczelny jednocześnie umożliwiający sprawny demontaż podczas budowy przykanalików. Studnie kanalizacyjne należy również przygotować do późniejszego montażu przykanalików, tzn. przygotować otwory i zaślepić je korkami. Podstawowym celem inwestycji jest uporządkowanie gospodarki kanalizacji deszczowej na przedmiotowym terenie. Teren na którym realizowana będzie inwestycja posiada kategorię dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Teren na którym prowadzona będzie budowa graniczy z działkami z indywidualną zabudową jednorodzinną. W pasie drogowym przebiega wodociąg, kanalizacja sanitarna, gazociąg, kable telekomunikacyjne oraz energetyczne. Całość prac budowlanych należy wykonać według dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz długości wybudowanych sieci dla poszczególnych średnic i ulic. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Po zakończeniu robót budowlanych teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Należy odtworzyć nawierzchnie jezdni i chodników z zachowaniem zagęszczeń warstw zgodnie z normami i wiedzą techniczną. Na szerokości wykopu nawierzchnię jezdni utwardzić tłuczniem kamiennym warstwą gr. ok. 10 cm doprowadzając do przejezdności. Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenie złożonej oferty w/w prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne , jakościowe - z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót i załączyć go do oferty. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania jak np. odtworzenie nawierzchni. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/materiałów (rozwiązań) równoważnych w stosunku do urządzeń/materiałów (rozwiązań) projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/materiały równoważne, parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/materiałów równoważnych muszą być najmniej takie same, jak parametry urządzeń projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń/materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń/materiałów w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia/materiały były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia/materiały sprawdzone, katalogowe, spełniające wymogi dokumentacji przetargowej, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata lub okres nie krótszy niż okres gwarancji jaki posiadają przyjęte w dokumentacji projektowej. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i załączenia do umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego - dotyczy wybranego w postępowaniu przetargowym Wykonawcy, umożliwiającego fakturowanie częściowe. Ponadto obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach