Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 046 8375991
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 046 8375991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu przy ulicy Ułańskiej 28. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których celem jest budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie ZOZ Łowicz. W chwili obecnej istnieje na ternie ZOZ system kanalizacji sanitarnej, oraz częściowo kanalizacji deszczowej. W zakres robot wchodzi budowa dwóch osobnych odcinków kanalizacji deszczowej połączonej z siecią miejską, oraz wpiętym do nich starym odcinkiem kanalizacji deszczowej. W starym odcinku planuje się jego udrożnienie, wymianę oraz instalację nowych kratek ściekowych. Prace należy przeprowadzić w dwóch etapach, przy czym pierwszy etap powinien zawierać wykonanie następujących odcinków sieci wraz z przynależnymi do nich przykanalikami w ilości 11 szt. - I etap i 13 szt. II etap. I etap: Odcinki : AB, BC, B2-B3 i 11 szt. przykanalików II etap:Odcinki E-D3, D3-D5, B-B2 i 13 szt. przykanalików. I etap prac powinien być zakończony do dn. 15 października 2013 r. i odebrany protokólarnie przez Inspektora nadzoru. Po bezusterkowym odbiorze prac związanych z I etapem wykonawca wystawi fakturę za wykonane prace z terminem płatności 30 dni od daty złożenia faktury w sekretariacie w budynku Biurowca Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu ul. Ułańska 28. II etap powinien zakończyć się do dnia 30 listopada 2013 r. Po odebraniu bezusterkowym prac przez Inspektora nadzoru Wykonawca wystawi fakturę z 30 dniowym terminem płatności liczonym od daty złożenia faktury w sekretariacie w budynku Biurowca Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu ul. Ułańska 28. Wykonawca powinien załączyć do oferty pisemne rozliczenie ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację zadania z podziałem na kwotę przeznaczoną na wykonanie sieci, oraz wykonanie przykanalików. Prace należy prowadzić zgodnie z projektem i wyjątkową ostrożnością, wykonując skrzyżowania z istniejącymi rurociągami i kablami doprowadzonych do szpitala mediów zgodnie z ustaleniami z ich właścicielami, np. przyłącze gazowe ( Rysunek w projekcie budowlanym). W zakres robót wchodzą również roboty nie wymienione w przedmiarze robot lecz bezpośrednio związane z realizacja przedmiotu zamówienia, wycenione podczas realizacji zadania i niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W składanej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić tzw.ryzyko ryczałtu. Zamawiający umożliwi na życzenie wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin robót objętych przedmiotem zamówienia w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą roboty budowlane oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie niezbędne, istotne informacje, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot oraz przedmiarami robot oraz ewentualnymi dokonanymi pomiarami własnymi w trakcie wizji lokalnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacja, przedmiarem robot i pomiarami z natury w celu ich wyjaśnienia należy zwrócić sie do Zamawiającego, po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuki budowlanej w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji. a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesiecznej gwarancji na wykonanie robot licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), które należy wnieść do dnia 14 sierpnia 2013 do godz. 14.00. w wybranej postaci określonej w art. 45 ust.6 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A II O/Łowicz 51 1240 1819 1111 0000 1088 7158 W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3) Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 4) Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi także gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5) Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu ważności wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz.pol.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach