Przetargi.pl
Budowa sieci głównej kanalizacji sanitarnej ? 200 mm oraz przyłączy sanitarnych ? 160 mm z PCV wraz z urządzeniami towarzyszącymi w miejscowościach - Drohojów, Hnatkowice, Duńkowiczki

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci głównej kanalizacji sanitarnej ? 200 mm oraz przyłączy sanitarnych ? 160 mm z PCV wraz z urządzeniami towarzyszącymi w miejscowościach - Drohojów, Hnatkowice, Duńkowiczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamierzeń inwestycyjnych w poszczególnych miejscowościach wchodzą m.in. ( zgodnie z rozwiązaniami projektowymi ) a. Drohojów - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PCV ?200 - 5519 mb oraz PCV ? 160 - 353 mb; przykanaliki PCV ? 160 - 3807 mb; kanalizacja tłoczna PCV ? 90 - 170 mb, przepompownie ścieków, studzienki kanalizacyjne, komory rozprężające, przewierty pod drogami oraz inne obiekty kanalizacyjne b. Hnatkowice - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PCV ? 200 - 5630 mb oraz PCV ? 160 - 241 mb; przykanaliki PCV ? 160 - 3004 mb; kanalizacja tłoczna PCV ? 90 -865 mb; przepompownie ścieków, studzienki kanalizacyjne, przewierty pod drogami oraz inne obiekty kanalizacyjne c. Duńkowiczki - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PCV ? 200 - 5405,20 mb oraz PCV ? 160 - 1220,00 mb; przykanaliki PCV ? 160 - 650,00 mb; kanalizacja tłoczna ? 110 - 1065,10 mb; przepompownie ścieków, studzienki kanalizacyjne, przewierty pod drogami oraz inne obiekty kanalizacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 100000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: 1/. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2/. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3/. Udokumentują realizację i zakończenie w przeciągu ostatnich 3 lat w generalnym wykonawstwie inwestycji budowlanych, obejmujących: a/. budowę sieci kanalizacyjnych o średnicy nie mniejszej niż ? 110 mm, o długości łącznej co najmniej 20 km ( 20000 mb ) w technologii PCV 4/. Udokumentują dysponowanie środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 700.000 zł na bieżącą realizację zamówienia ( np.. posiadane własne środki finansowe, zdolność kredytowa, gwarancje bankowe lub innego rodzaju, dopuszczone przepisami prawa) 5/. Udzielą, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 6/. Wniosą wadium w wysokości 100.000 zł 7/. Posiadają polisę ubezpieczeniową z tytułu prowadzonej działalności od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości 100.000 zł na każde zdarzenie 8/. Zatrudniają pracowników posiadających kwalifikacje do zrealizowania przedmiotu zamówienia oraz dysponują niezbędnym sprzętem do jego realizacji. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie wg zasady spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału przez wykonawców w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy w ramach oferty przetargowej są zobowiązani do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 5 oferty ). 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 6 oferty). 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 7 oferty). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( załączniki nr 8 i 9 ) 5.Wykaz osób, które będą kluczowe w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji do pełnienia wskazanych w procesie inwestycyjnym funkcji, o których mowa w przepisach Prawa Budowlanego ( załącznik nr 10 oferty) 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone przez zamawiającego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania ( załącznik nr 11 oferty) 7.Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 12 oferty). W przypadku zamiaru realizacji zadania w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum, warunek posiadania wymagalnej zdolności finansowej może dotyczyć tylko jednego z jej uczestników ( lidera lub jednego z pozostałych uczestników). 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowlanej ( załącznik nr 13) 9. Informację dotyczącą posiadanego sprzętu i wyposażenia ( załącznik nr 14 ) 10. Dowód wpłaty - wniesienia wadium ( załącznik nr 15 ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, to: A/. zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,3,4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych ) 2/. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert przetargowych ) 3/. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych ) B/. zamiast dokumentów o którym mowa w pkt 2, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp ( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych ) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A i B, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach