Przetargi.pl
budowa sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Kaplityny, gm. Bar-czewo - etap I

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 5148664
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1 1
    11-010 Barczewo
    tel. 089 5148664
    REGON: 51074357400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Kaplityny, gm. Bar-czewo - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie w Kaplitynach gm. Barczewo, na działkach o numerach ewidencyjnych: 46/8, 50/18, 51/11, 54/9, 61, 100, 109/46, 148, 199, robót budowlanych polegających na: 1) budowie sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia ulicznego (z szafkami oświetlenia ulicznego) długości 2134 mb; 2) montażu słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi 26 szt; 3) montażu szafek oświetleniowych sterujących projektowanym oświetleniem 2 szt; z zakupionych i dostarczonych na koszt wykonawcy fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów i urzą-dzeń eksploatacyjnych, odpowiadających wymogom określonym dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie (Art.10 Ustawy Prawo Budowlane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452322107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 uPzp. to znaczy: 1. 1) posiadają uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia; 1. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmio-tów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia; Wykonawca musi wskazać [załącznik Nr 3 do siwz], że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje / bądź przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających niżej wymienione uprawnienia wykonawcze, w następujących specjalnościach: a) kierownik budowy - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych. Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 4 do siwz], że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postę-powania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (budowa, przebudowa, rozbudowa sieci elektroenergetycznej kablowej) lub więcej robót tego rodzaju o długości łącznej minimum 2000 mb. i wartości łącznej co najmniej 140 000,00 zł brutto. 1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Ww. warunki zostaną spełnione jeśli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w pkt. XI siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt.X.1.1) siwz; wykonawca składa w ofercie: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu potwierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt.X.1.2) siwz; wykonawca składa w ofercie: Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - wypełniony [za-łącznik Nr 3 do siwz], z załączonym odpisem nadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeniem o przyna-leżności do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnie-nia budowlane po dniu 1.01.1995r. - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez GINB. W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował (nie będących jego pracownikami), do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia; a w przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności gospodarczej należy do oferty dołączyć pi-semne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie) - wypełniony [załącznik Nr 4 do siwz], z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt.X.1.3) i 4) siwz; wykonawca składa w ofercie: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wynikające z art. 22 ust.1 w związku z art. 24 ust.1 i 2 [ustawy Pzp], oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 5 do siwz]. Wszystkie ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. XI siwz oświadczeń lub dokumentów, wg. formuły spełnia-nie spełnia i udokumentowana na druku ZP-14 stanowiącym załącznik do protokołu postępowania. Pozostałe obowiązkowe dokumenty, które musi zawierać oferta: Wypełniony formularz ofertowo-cenowy [załącznik Nr 2 do siwz]. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświad-czonej notarialnie. dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X. 1.1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wówczas podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia. 2. Wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. XI i opisane w pkt. X. 1.1) i X. 1.4) składa każdy podmiot konsorcjum bądź osoba. Pozostałe wymagane dokumenty składa którykolwiek podmiot konsorcjum. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem konsorcjum. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełno-mocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez Pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach