Przetargi.pl
Budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT dla WOF 2014-2020+ polegającego na budowie dróg rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogowym dróg publicznych, gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nadarzyn 1)Część 1-Przebudowa fragmentów dróg powiatowych i gminnych o łącznej dł. 4984,83 m Strzeniówka, Nadarzyn oraz wyznaczenie ścieżki rowerowej o długości 919,95m poprzez zmianę stałej organizacji ruchu na terenie centrum Nadarzyna 2) Część 2- Przebudowa dróg powiatowych i gminnych o łącznej dł. 5315,30m Kajetany -Walendów

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185 , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24
    05830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, fax. 227 298 175
    REGON: 1326919500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT dla WOF 2014-2020+ polegającego na budowie dróg rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogowym dróg publicznych, gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nadarzyn 1)Część 1-Przebudowa fragmentów dróg powiatowych i gminnych o łącznej dł. 4984,83 m Strzeniówka, Nadarzyn oraz wyznaczenie ścieżki rowerowej o długości 919,95m poprzez zmianę stałej organizacji ruchu na terenie centrum Nadarzyna 2) Część 2- Przebudowa dróg powiatowych i gminnych o łącznej dł. 5315,30m Kajetany -Walendów
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci dróg rowerowych w Gminie Nadarzyn w ramach ZIT dla WOF 2014-2020+ polegającego na budowie dróg rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogowym dróg publicznych, gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nadarzyn realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Podziałanie 4.3.2 - Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1)Część 1- Przebudowa fragmentów dróg powiatowych i gminnych o łącznej długości 4984,83 m w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą Strzeniówka, Nadarzyn (Odcinek A: od granicy Gminy na ul. Pruszkowskiej, ul. Plantowa, Odcinek B: ul. Błońska, odcinek C: targowisko, ul. Graniczna, ul. Mszczonowska do granicy robót przebudowy drogi S8) oraz wyznaczenie ścieżki rowerowej o długości 919,95m poprzez zmianę stałej organizacji ruchu na terenie centrum Nadarzyna-odcinek 5A2;2)Część 2- Przebudowa dróg powiatowych i gminnych o łącznej długości 5315,30m w zakresie budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą Kajetany -Walendów (ul. Brzozowa, ul. Nad Utratą, dr .gminna bez nazwy do ul. Ludowej w m Marysin przy granicy z Gminą Lesznowola) zgodnie z dokumentacją projektową (adekwatnie do wybranej / nych części- zał. nr 7.1, 7.2 do siwz) wraz z operatem wodnoprawnym, pozwoleniem wodnoprawnym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (adekwatnie do wybranej / nych części- zał. nr 9 do siwz) oraz wzorem umowy (zał. nr 5 do siwz). Załączone przedmiary robót (adekwatnie do wybranej / nych części- zał. nr 8.1, 8.2 do siwz), są materiałem pomocniczym i nie mogą być jedyną podstawą do określenia wartości oferty.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1)zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2)wycinka drzew, zgodnie z inwentaryzacją drzew o wycinki oraz decyzjami na wycinki drzew (adekwatnie dla wybranej części) 3)opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót,4)wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonymi projektami i wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia wraz z operatem wodnoprawnym, pozwoleniem wodnoprawnym, (adekwatnie do wybranej / nych części- zał. nr 7.1, 7.2 do siwz) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 9 do siwz) oraz wzorem umowy (zał. nr 5 do siwz). 5)wprowadzenie stałej organizacji ruchu (adekwatnie do wybranej / nych części- zał. nr 7.1, 7.2 do siwz)6)dostawa oraz wyposażenie placów oznakowania systemowego ścieżek, zgodnie z załącznikami (adekwatnie do wybranej / nych części zał. 10.1, 10.2 do siwz) 7)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej – 2 kpl.,8)zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9)zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 10)zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 11)ubezpieczenie placu budowy. 12)przestrzeganie zasad projektu konkursu w zakresie zgodnym z warunkami przyznania dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Podziałanie 4.3.2 - Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – (zał. Nr 11 do siwz), 13) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.2. Ponadto przy opracowywaniu oferty do obowiązków Wykonawcy należy uwzględnienie kosztów związanych ze spełnieniem warunku określonego w standardach projektowych, zawartych w załączonym do SIWZ „Opisie przedmiotu zamówienia -Warunki konkursu-ZIT” - w zakresie wymogu jednolitości nawierzchni na ścieżkach rowerowych tzn. koszt wymiany istniejącej nawierzchni z kostki betonowej fazowej na bezfazową na następujących odcinkach:W zakresie części nr 1: Od granicy zadania na ul. Mszczonowskiej (km 4+680) do ul. Granicznej (km 5+550) oraz na działce 2151 od km 7+550 do km 7+750. W zakresie części nr 2:Na ul. Brzozowej od granicy zadania (km 2+700) do km 4+000 Na ul. Nad Utratą ok. km 5+550-km 6+850.3. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub STWiOR pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWOiR.Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymogi równoważności tj.: wykaz innych niż w SIWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty, Wykonawca złoży Zamawiającemu na wezwanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 2 SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji – prace branży drogowej obejmujące roboty ziemne, roboty przygotowawcze, podbudowy, układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic (krawężniki, chodniki, obrzeża). 5.1. Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji zamówienia złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności lub zanonimizowanych umów o pracę (bez ujawniania danych osobowych) lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS czy też w postaci zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń 5.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku stwierdzenia nie zatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia lub innych wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie takich osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach