Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 041 3832378
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25 25
32-200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 041 3830040 w. 19, fax. 041 3832378
REGON: 00052394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody oraz wykonanie przebudowy i budowy instalacji ciepłej wody użytkowej i instalacji dla potrzeb centralnego ogrzewania dla budynków oświatowych - Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum Nr 1 w Miechowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I 1)Budowa sieci cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody dla budynków oświatowych a)Roboty w obrębie budynku b)Demontaż nawierzchni c)Roboty ziemne d)Sieć cieplna zewnętrzna e)Renowacja nawierzchni f)Roboty towarzyszące Część II 2)Wykonanie przebudowy i budowy instalacji ciepłej wody użytkowej i instalacji dla potrzeb centralnego ogrzewania dla budynków oświatowych a)Roboty demontażowe istniejącej kotłowni węglowej b)Instalacja centralnego ogrzewania c)Instalacja ciepłej wody użytkowej II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Zabezpieczenie terenu budowy 2.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. 3.Opracowanie projektu organizacji ruchu i oznakowanie robót. 4.Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321405
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości: 4 500 zł Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w pok. 123 u Skarbnik Urzędu Gminy przy ul. Sienkiewicza 25 w Miechowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie: instalacji i sieci cieplnych oraz uprawnienia drogowe, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia sanitarne i drogowe; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie: instalacji i sieci cieplnych oraz uprawnienia drogowe, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia sanitarne i drogowe; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie: instalacji i sieci cieplnych oraz uprawnienia drogowe 3)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, 8, SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie: instalacji i sieci cieplnych oraz uprawnienia drogowe, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia sanitarne, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie: instalacji i sieci cieplnych oraz uprawnienia drogowe, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji zasilającej budynki nr 18, 14 i 6 oraz budynek nr 11 i 12 z wymiennika nr 3 realizowanego przez MPEC S.A. na terenie Instytutu Fizyki Jądrowej im. H. Niewodniczańskiego Polskiej Akademii Nauk w Krakowie Znak sprawy: DZP-271-20/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont sieci cieplnej niskoparametrowej i ciepłej wody użytkowej od budynku 74 do budynku nr 4 w kompleksie wojskowym Kielce ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2015-04-15 - Remont odcinków wewnętrznej sieci cieplnej niskich parametrów C.O i C.W.U. na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie - etap 2 i 3
Dodano: 2015-02-18 - Remont sieci cieplnej niskoparametrowej i ciepłej wody użytkowej od budynku 74 do budynku nr 4 w kompleksie wojskowym Kielce ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2015-02-17 - Przebudowa sieci rurociągów wodociągowych i kanalizacyjnych oraz rozdział ścieków sanitarnych od wód opadowych na terenie Kopalni Soli Wieliczka. Etap III - Przyłącz ciepła do budynku Rozdzielni
Dodano: 2014-09-18 - Remont sieci cieplnej niskoparametrowej w kompleksie wojskowym Kielce ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2014-08-29 - Remont sieci cieplnej niskoparametrowej w kompleksie wojskowym Kielce ul. Wojska Polskiego
Dodano: 2014-07-23 - Remont odcinków wewnętrznej sieci cieplnej niskich parametrów C.O. i C.W.U. na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie - etap I.
Dodano: 2014-03-14 - Modernizacja kotłowni w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Stary Sącz
Dodano: 2013-10-28 - Wykonanie niezbędnych prac związanych z adaptacją części budynku przy ul. Naczelnej 12 na potrzeby biura Rady i Zarządu dzielnicy III - w zakresie instalacji c.o.
Dodano: 2013-06-07