Przetargi.pl
Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre

Urząd Gminy Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7571190 , fax. 025 7571190
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 025 7571190, fax. 025 7571190
    REGON: 00053896900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektu:Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453123000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 40 000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym. a. są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności co najmniej: i. jedno zamówienie obejmujące realizację sieci bezprzewodowej w technologii WiMAX lub LMDS składającej się z minimum 2 stacji bazowych, ii. jedno zamówienie obejmujące realizację sieci bezprzewodowej w technologii WiFi składającej się z minimum 30 punktów dostępowych, iii. jedno zamówienie obejmujące podłączenie do sieci bezprzewodowych urządzeń abonenckich w ilości co najmniej 100 sztuk, iv. jedno zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych w ilości co najmniej 100 sztuk, b. posiadają status autoryzowanego partnera producentów oferowanych stacji bazowych w zakresie ich instalacji i serwisu, c. posiadają status autoryzowanego partnera producentów oferowanych stacji przekaźnikowych w zakresie ich instalacji i serwisu, d. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania zadania na kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN oraz nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każda z ofert musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ /wg wzoru/; 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ /wg wzoru/; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; 4. Autoryzacje, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 lit. b, c. 5. Wykaz podwykonawców wraz z podaniem części zamówienia, którą wykonawca planuje powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia w całości we własnym zakresie - zał. nr 4 do SIWZ/wg wzoru/; 6. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 8. Wykaz zamówień, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 lit. a, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 lit. d wraz załączeniem wymaganych certyfikatów. 10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Za aktualne uważane będzie zaświadczenie wystawione przez właściwy organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminadobre.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach