Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa segmentu dydaktycznego w ZSO nr 6 przy ul. J. Kilińskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa segmentu dydaktycznego w ZSO nr 6 przy ul. J. Kilińskiego w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompleksowa budowa nowego budynku segmentu dydaktycznego, trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wykonanego w konstrukcji żelbetowej. Powierzchnia użytkowa obiektu- ok. 1.226,81 m2, kubatura obiektu - ok. 8.894,60 m3. 2) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi. 3) Roboty budowlane wewnątrz istniejącego budynku szkoły związane z dobudową segmentu dydaktycznego. 4) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu drogi dojazdowej, chodników, miejsc postojowych oraz oświetlenia terenu. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga 1: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Uwaga 2: Zamawiający informuje, że pierwszą fakturę, Wykonawca może złożyć w roku 2015. Limit finansowy na rok 2015 nie przekracza kwoty 1.950.000,00 złotych. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania 2) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami oraz opłatami z tytułu zajęcia pasa ruchu drogowego, 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a) związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, b) innych- niezbędnych przy realizacji zadania, 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) likwidacja placu budowy, 7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów, 8) sporządzenie planu ewakuacji, 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) i umieszczenia następujących tablic informacyjno-promocyjnych: - 1 tablicy informacyjnej o wymiarach ok. 150x100 cm, eksponowanej w czasie całego okresu w którym wykonywane są roboty (w/w tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, termin realizacji, nazwa inwestora, nazwa wykonawcy, źródło finansowania, logo Miasta Radomia), - 1 tablicy pamiątkowej po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym), o wymiarach ok. 70x50 cm (lub ok. 30x20cm w przypadku ograniczeń technicznych). Przedmiotowa tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestora, wartość inwestycji, źródło finansowania, termin zakończenia prac, logo Miasta Radomia. Tablice winny być umieszczone w widocznym miejscu i wykonane z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne. W szczególności tablica pamiątkowa musi być wykonana z materiałów zapewniających wieloletnią trwałość. Wzór tablic (dokładnych treści zamieszczonych na tablicach) musi być zaakceptowany przez inwestora. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablic w cenie ofertowej. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100.000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3633W Błogoszcz - Ługi Wielkie - Borki Kosiorki ul. Gryczna (od ul. Siedleckiej do ul. Pałacowej w m. Stok Lacki)- Projekt i wykonanie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku Domu Ludowego w Nadratowie Nowym
Dodano: 2016-07-26 - ROZBUDOWA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W MACIEJOWICACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska sportowego wraz z przynależną infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Górskiej 39
Dodano: 2016-07-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.62.2016
Dodano: 2016-07-22 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie placu zabaw w Suchym Lesie - nr sprawy: ZP.271.2.58.2016
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 130424W Górzno-Las-Wólka Ostrożeńska
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 130406W Górzno-Potaszniki droga krajowa Nr 17
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3625W Głuchówek - Kukawki - Pliszki na odcinku Głuchówek - Kukawki
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Ostrowiu
Dodano: 2016-07-12