Urząd Miejski w Mosinie ogłasza przetarg
- Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8132251 , fax. 061 8132941
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1 1
62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
tel. 061 8132251, fax. 061 8132941
REGON: 00052577700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa scieżki spacerowej wzdłuż Kanału Mosińskiego w miejscowości Mosina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa ścieżki spacerowej wzdłuż Kanału Mosińskiego na odcinku między ul. Niezłomnych a ul. Mostową w miejscowości Mosina wraz z remontem schodów skarpowych - polegające na wykonaniu w szczególności następujących robót: a. roboty drogowe: - utwardzenie 230,00 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr 8 cm, kolor szary, - utwardzenie 203,00 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolor grafit, - utwardzenie 48,00 m2 nawierzchni stopni i podestów z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, kolor szary - utwardzenie 16,00 m2 nawierzchni stopni i podestów z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, kolor grafit - ułożenie 54,00 m2 kraty trawnikowej 387x334x38 mm - ułożenie 88,00 m2 kraty trawnikowej 387x555x38 mm wraz z robotami towarzyszącymi b. zakup i montaż 12 szt. stylowych ławek c. obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 7 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ Dokumentacja projektowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na budowie nawierzchni z koski brukowej betonowej o wartości minimum 100 000 zł brutto każda. 1.2.2 Dysponują lub będą dysponować osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej, wykonawcze bez ograniczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 000 zł . 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonane co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na budowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości minimum 100 000 zł brutto każda. 2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz), tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży drogowej i będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego; 2.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami, tj. uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej, wykonawcze bez ograniczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz aktualne zaświadczenie właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5693 P poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Mroczeń-Joanka
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika na odcinku Pietrzyków - Rataje w ciągu drogi wojewódzkiej nr 466 Słupca - Pyzdry.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdów na odcinku Jaroszewice Rychwalskie - Rychwał ul. Grodziecka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Budowa zespołu dwóch boisk rekreacyjnych o charakterze publicznym wraz z ciągami pieszymi i miejscami postojowymi u zbiegu ulic Tadeusza Rejtana i Ludwika Zamenhofa w Lesznie
Dodano: 2016-07-14 - Rozbiórka budynków i obiektów budowlanych z elementami z azbestu na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2016 r. - Część II
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja drogi powiatowej nr 5703 P poprzez przebudowę chodnika w m. Słupia p/Kępnem ul. Szeroka i Modernizacja drogi powiatowej nr 5700 P poprzez budowę chodnika w m. Łęka Opatowska ul. Brukowa
Dodano: 2016-07-01 - Remont elementów boiska szkolnego - bieżnia przy Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu - I etap
Dodano: 2016-05-17 - Przebudowa pomieszczeń parteru Gimnazjum nr 2 na przedszkole
Dodano: 2016-05-09 - Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych na przedszkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz remontem istniejących pomieszczeń
Dodano: 2016-05-09 - Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Spółdzielców w Koninie
Dodano: 2016-04-29