Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów w miejscowości Łąkta Górna – Etap I strona lewa od km 0+677,00 do km 0+952,40

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6128206 , fax. 14 6108481
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 14 6128206, fax. 14 6108481
    REGON: 851665255
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów w miejscowości Łąkta Górna – Etap I strona lewa od km 0+677,00 do km 0+952,40
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów w miejscowości Łąkta Górna – Etap I strona lewa od km 0+677,00 do km 0+952,40. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty wytyczeniowe; b) Roboty rozbiórkowe: usuniecie drzew i karczowanie pni, frezowanie nawierzchni asfaltowej dróg publicznych, rozbiórka krawężnika drogowego, rozbiórka nawierzchni istniejącego chodnika, rozbiórka podbudowy z kruszywa łamanego, rozbiórka przepustów pod zjazdami, rozbiórka nawierzchni istniejących zjazdów, rozbiórka nawierzchnia parkingu przy zakładzie produkcyjnym, demontaż istniejącego oznakowania pionowego; c) Roboty ziemne: odhumusowanie, roboty mechaniczne i roboty ręczne przy wykopach pod warstwy konstrukcyjne drogowe; d) Formowanie skarp nasypu drogowego; e) Odwodnienie drogi: instalacja odwadniająca (studnie rewizyjne na kolektorze głównym, elementy kaskady dla studni rewizyjnych, studzienki ściekowe wpadowe, studzienki ściekowe uliczne, przykanaliki i kolektor główny kanalizacji deszczowej, ścianka czołowa na wlocie i wylocie instalacji odwadniającej, płaskownik przed wlotem do instalacji odwadniającej); f) Poszerzenie drogi: profilowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi, warstwa ulepszonego podłoża, warstwa mrozoochronna, podbudowa zasadnicza, skropienie podbudowy drogowej, podbudowa drogi z betonu asfaltowego, nawierzchnia wiążąca drogi powiatowej z betony asfaltowego, wzmocnienie nawierzchni dróg przy połączeniu starej i nowej konstrukcji jezdni, nawierzchnia ścieralna drogi z betony asfaltowego, nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki brukowej bezfazowej wibroprasowanej, nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej bezfazowej wibroprasowanej, nawierzchnia pobocza z kruszywa łamanego, krawężnik drogowy najazdowy na ławie betonowej z oporem, krawężnik drogowy na ławie betonowej z oporem, obrzeże betonowe na ławie betonowej z oporem, elementy bezpieczeństwa – bariera ochronna za ścieżką rowerową, g) Umocnienie skarp i rowów: umocnienie skarp, umocnienie rowów przydrożnych, umocnienie wlotu i wylotu istniejącego przepustu, odwodnienie terenów przyległych; h) Organizacja ruchu: wykonanie, utrzymanie i późniejsza rozbiórka organizacji ruchu na placu budowy – wg. Projektu tymczasowej organizacji ruchu, stała organizacja ruchu – wg. Projektu stałej organizacji ruchu (malowanie poziome grubowarstwowe krawędziowe i segregacyjne, montaż oznakowania pionowego); i) Nasadzenia kompensacyjne na działce ew. 1376/6 w msc. Łąkta Górna j) Inwentaryzacja powykonawcza. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) Dokumentacji projektowej: a) Projekt Budowlany - załączniki nr 6 do SIWZ, b) Projekt Wykonawczy - załączniki nr 7 do SIWZ, c) Operat wodnoprawny - załącznik nr 8 do SIWZ, d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu – załącznik nr 9 do SIWZ, e) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10 do SIWZ, f) Decyzja - zezwolenie na wycinkę drzew – załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Przedmiarze robót - załącznik nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości: 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto zamawiającego Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, Nr 05 2030 0045 1110 0000 0183 4770 z dopiskiem „Wadium – Budowa ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów w miejscowości Łąkta Górna – Etap I strona lewa od km 0+677,00 do km 0+952,40” - nr zam. ZP.271.12.2016” 4. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data wpływu na konto zamawiającego. 5. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, a oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego w pkt. XII ppkt. 1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. Wymagana ważność tej formy wadium – 30 dni od terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedziby. b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia. d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. • Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”. f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, h) okres ważności gwarancji/poręczenia nie może być krótszy niż okres związania ofertą, 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach