Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż bulwaru nad rzeką Bystrzyca w Świdnicy Zadanie realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa infrastruktury technicznej umożliwiającej uprawianie turystyki rowerowej. Zadanie jest elementem układu drogowego realizowanego na podstawie projektu budowlanego dla inwestycji pn. Rozbudowa układu drogowego w rejonie projektowanego obiektu handlowego w Świdnicy - część II: budowa drogi dojazdowej do do galerii, przebudowa ulic: Mieszka I, Równej, Okrężnej wraz z przebudową parkingu przy ul. Okrężnej w Świdnicy,

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż bulwaru nad rzeką Bystrzyca w Świdnicy Zadanie realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa infrastruktury technicznej umożliwiającej uprawianie turystyki rowerowej. Zadanie jest elementem układu drogowego realizowanego na podstawie projektu budowlanego dla inwestycji pn. Rozbudowa układu drogowego w rejonie projektowanego obiektu handlowego w Świdnicy - część II: budowa drogi dojazdowej do do galerii, przebudowa ulic: Mieszka I, Równej, Okrężnej wraz z przebudową parkingu przy ul. Okrężnej w Świdnicy,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja Obszar zainwestowania obejmuje działki nr 61, 62 i 202 (AM-14; Obr. 0004 Śródmieście) położone wzdłuż rzeki Bystrzycy w Świdnicy, obecnie niezagospodarowane oraz działkę nr 1 (AM-7, Obr. 0003 Fabryczna) teren rzeki Bystrzycy. 3.2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem przetargu jest budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Bystrzycy w Świdnicy, biegnącej wzdłuż projektowanej drogi, na odcinku od zaprojektowanego wjazdu na posesję przy ul. Równej 20 do projektowanego ronda w ulicy Westerplatte w Świdnicy. Zarówno ścieżka rowerowa jak i projektowana droga, o której mowa powyżej, stanowią elementy układu drogowego w ramach zadania pn. Rozbudowa układu drogowego w rejonie projektowanego obiektu handlowego w Świdnicy - część II, realizowanego przez różne podmioty. Dlatego też roboty związane z budową ścieżki wymagają koordynacji z tymi podmiotami. Budowę ścieżki będzie można rozpocząć po wybudowaniu podziemnej infrastruktury technicznej oraz projektowanej drogi , do której przylega ścieżka rowerowa. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: 3.2.1. projekcie budowlanym pn. Rozbudowa układu drogowego w rejonie projektowanego obiektu handlowego w Świdnicy, - część II: budowa drogi dojazdowej do galerii, przebudowa ulic: Mieszka I, Równej, Okrężnej wraz z przebudową parkingu przy ul. Okrężnej w Świdnicy, autorstwa firmy Ingram Projekt Sp z o. o. z siedzibą: 54-203 Wrocław, ul. Legnicka 55-11, 3.2.2. szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót autorstwa firmy Via Romana - drogi - projektowanie , nadzory; Roman Konieczny, z siedzibą: 58-312 Stare Bogaczowice, ul. Głowna 153F, 3.2.3. niniejszym SIWZ Wyciąg z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 3.2.1. w zakresie dotyczącym ścieżki rowerowej i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o których mowa w pkt. 3.2.2. stanowią załącznik C do SIWZ i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 311. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny oferenta. 3.3. Charakterystyka robót 3.3.1. Ścieżkę zaprojektowano jako dwukierunkową, o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, o uziarnieniu do 8 mm. Z jednej strony ścieżka przylega do krawężnika jezdni, wykonywanego w ramach zadania, o którym mowa w rozdz.. 3, pkt. 3.2, z drugiej jest zamknięta obrzeżem betonowym posadowionym na ławie betonowej z oporem (przekrój ławy 0,035 m2 ). Na projektowanej ścieżce rosły drzewa, które zostały wycięte przez inwestora galerii handlowej. Pozostałe po wycince pnie należy wykarczować. Z uwagi na ukształtowanie terenu zachodzi potrzeba wykonania robót ziemnych. 3.3.2. Podstawowe parametry techniczne ścieżki rowerowej powierzchnia nawierzchni ścieżki - 892,5 m2 długość ścieżki - 357 mb. szerokość ścieżki - 2,5 m, powierzchnia trawników - 540 m2 3.4. Zakres robót 3.4.1 CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45233162- 2 ścieżki rowerowe 3.4.2 Zakres zamówienia obejmuje: 3.4.2.1 roboty budowlane opisane w projekcie budowlanym oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 3.4.2.2 Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym: - dokonanie wizji lokalnej w terenie, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, - wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów, - wywóz i składowanie materiałów użytecznych na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Świdnicy, - uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, - niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3.5. Warunki wykonania robót - Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. - Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. - Za prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. - Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. - Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. - Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. - Niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren budowy przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. - Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. - Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. - Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady niestanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ww koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. - Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nienadających się do ponownego wbudowania. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, którą należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach, z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienie powierzchni wykonanej nawierzchni. - Roboty należy prowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 3.6. Warunki odbioru robót - Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe. - Odbiory częściowe robót będą zakończone wpisami do dziennika budowy potwierdzającymi odbiór elementów wykonanych robót , podpisanymi przez inspektora nadzoru. - W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. - Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. - Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół odbioru robót podpisany przez strony, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru robót, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. - Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2011r. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. - Wykonawca po bezusterkowym odbiorze własnym staraniem i na własny koszt uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu. 3.7. Warunki rozliczenia robót - Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy, z zastrzeżeniem jak niżej. - Przedmiot umowy zostanie rozliczony jedną fakturą. - Faktura może być wystawiona przez Wykonawcę po protokolarnym końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu. - Termin płatności faktury ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach