Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej wraz z oświetleniem przy drodze powiatowej nr 1182P na odcinku Brzostowo - Miasteczko Krajeńskie

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej wraz z oświetleniem przy drodze powiatowej nr 1182P na odcinku Brzostowo - Miasteczko Krajeńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa ścieżki rowerowej wraz z oświetleniem przy drodze powiatowej nr 1182P na odcinku Brzostowo - Miasteczko Krajeńskie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Długość przewidzianej do budowy ścieżki wynosi 1 034 mb, szerokość 2,5 m. 1.2. Zaprojektowana konstrukcja ścieżki: - nawierzchnia ścieżki z kostki betonowej typu polbruk o grubości 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grubość 3 cm, - warstwa odsączająca grubości 13 cm w miejscach określonych dokumentacją techniczną. 1.3. Trasa ścieżki wymaga wykonania zjazdów indywidualnych o następującej konstrukcji: - nawierzchnia z kostki betonowej typu polbruk o grubości 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa grubości 3 cm, - podbudowa z betonu B-10 grubości 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm. 1.4. Powierzchnia ścieżki ze zjazdami wynosi 2 644,5 m2. 1.5. W trakcie realizacji inwestycji roboty wykonywane będą wg następującej kolejności: - roboty ziemne (wykonanie nasypów i warstwy odsączającej), - wykonanie ścian oporowych, - wykonanie korpusu ścieżki z ułożeniem warstw nawierzchni wraz z odwodnieniem i okrawężnikowaniem. 1.6. Roboty towarzyszące: - wykonanie oświetlenia na trasie projektowanej ścieżki, - wykonanie przykanalików z wpustami ulicznymi, - budowa przepustów na trasie, - budowa zjazdów indywidualnych. 1.7. Wykonawca rozpocznie roboty w Brzostowie w kierunku Miasteczka Krajeńskiego. 1.8. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w dokumentacji i przedmiarach robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Na podstawie przedmiaru robót należy sporządzić kosztorys ofertowy do oferty. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2. Gwarancja na wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. 3. Warunki zapłaty 3.1. Wykonawca wystawi dwie faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty. 3.2. Termin zapłaty faktur - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.3. Zapłata ostatniej faktury uwarunkowana jest bezusterkowym odbiorem całości robót. 3.4. Zamawiający dysponuje do końca 2009 r. środkami finansowymi w wysokości 400 000 zł brutto. W związku z powyższym w harmonogramie robót i płatności (załącznik nr 6 do SIWZ) należy uwzględnić to uwarunkowanie. Rozliczanie należności nastąpi w dwóch etapach zgodnie z harmonogramem robót i płatności: - I etap - należy wykonać do dnia 15 grudnia 2009 r. - do kwoty brutto 400 000,00 zł, - II etap - należy wykonać do 30 czerwca 2010 r. - pozostała kwota.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych. Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie ścieżki rowerowej, w tym jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 900 000 zł. 3. Potencjał kadrowy Zatrudnią kierownika budowy, z uprawnieniami, z co najmniej trzyletnim doświadczeniem oraz kierownika robót elektrycznych. 4. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: - zagęszczarka - piła do cięcia betonu - koparka - środki transportowe. 5. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 400 000 zł. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 7. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Harmonogram robót i płatności - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 11. Informacja na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie przy realizacji zamówienia- załącznik Nr 5 do SIWZ. 12. Informacja o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ - Wykaz sprzętu. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.5. a) SIWZ. 14. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach