Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WOKÓŁ ZBIORNIKA BUGAJ – I ETAP – ZADANIE W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WOKÓŁ ZBIORNIKA BUGAJ – I ETAP – ZADANIE W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe (geodezyjne)  rozbiórka nawierzchni z masy bitumicznej  rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (50x50x7)  rozebranie podbudowy kruszywa (gr.20 cm)  rozebranie krawężników betonowych 15x30 i ław betonowych  rozebranie obrzeży 8x25 na podsypce piaskowej 1.2. roboty ziemne  formowanie i zagęszczanie nasypów  wykonanie koryta pod jezdnię i chodniki  profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy 1.3. jezdnia manewrowa na parkingu oraz jezdnia na ul. Porannej i Roślinnej - poszerzenia  warstwa wzmacniająca z kruszywa związanego hydraulicznie cementem (15 cm)  podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 łamanego stabilizowana mechanicznie niezwiązanego (20 cm)  warstwa wiążąca betonu asfaltowego AC16W (8 cm)  warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC8S (4 cm) 1.4. jezdnia manewrowa parkingu – nakładka  frezowanie naw. bitumicznej (4 cm)  warstwa wyrównawcza mieszanką mineralno - bitumiczną  warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC8S (4 cm) 1.5. nawierzchnia i konstrukcja miejsc parkingowych  warstwa wzmacniająca z kruszywa związanego hydraulicznie cementem (15 cm)  podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 łamanego stabilizowana mechanicznie niezwiązanego (20 cm)  nawierzchnia z płyt ażurowych (8 cm) 1.6. zjazdy  warstwa wzmacniająca z kruszywa związanego hydraulicznie cementem (15 cm)  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm  podsypka cementowo - piaskowa (4 cm)  warstwa ścieralna kostka betonowa grafitowa (8 cm) 1.7. chodniki  stabilizacja Ps, Pg cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm  podbudowa z kruszywa niezwiązanego 0/31,5 gr. 17 cm  podsypka cementowo - piaskowa (3 cm)  warstwa ścieralna kostka betonowa szara (8 cm) 1.8. ścieżka rowerowa  stabilizacja gruntu Ps, Pg cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm  podbudowa z kruszywa niezwiązanego 0/31,5 gr. 20 cm  warstwa wiążąca betonu asfaltowego AC8S (4 cm)  warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC8S (4 cm) 1.9. krawężniki i obrzeża (wraz z ławą oporową i podsypką):  krawężnik betonowe wystający 15x30 cm  krawężnik granitowy 15x22 cm  obrzeża betonowe 8x25 1.10. elementy małej architektury:  wiaty piknikowa (1 szt.)  rowerowa stacja naprawcza (2 szt.)  kosze na śmieci (5 szt.)  stojaki na rowery (9 szt.)  leżaki (3 szt.)  Ławki (5 szt.) 1.11. oznakowanie pionowe 1.12. oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie 1.13. roboty rozbiórkowe do robót instalacyjnych wraz z wywozem  cięcie i rozebranie nawierzchni asfaltowych (10 cm)  rozebranie podbudowy z kruszywa (20 cm)  rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej 1.14. odtworzenie konstrukcji jezdni po robotach instalacyjnych  warstwa wzmacniająca z kruszywa niezwiązanego hydraulicznie cementem (15 cm)  podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 (20 cm)  warstwa wiążąca betonu asfaltowego AC16W (8 cm)  warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC8S (4 cm) 1.15. roboty różne  odtworzenie punktów poligonowych,  odtworzenie szlaku turystycznego PTTK 2. Roboty inżynieryjne – budowa kanalizacji deszczowej 2.1. roboty przygotowawcze 2.2. roboty ziemne 2.3. kanały z rur kanalizacyjnych PVC D200 2.4. studnia rewizyjna 2.5. studzienki ściekowe uliczne D500 z osadnikami 2.6. wpusty uliczne 2.7. inspekcja kamerą kanałów deszczowych 3. Roboty elektryczne – usuniecie kolizji z liniami energetycznymi NN i SN Zakres projektu obejmuje:  przebudowę odcinka istniejącej linii napowietrznej nN 0,4kV – przestawienie z wymianą słupa nr 14 oraz wymianę słupa nr 13 i 15  przebudowa istniejących linii kablowych SN 15kV i nN 0,4kV – odkopanie odcinków istniejących kabli i nałożenie rur ochronnych dwudzielnych /bez zmiany trasy/  zabezpieczenie kabli teletechnicznych przy parkingu 4. Zieleń 4.1. karczowanie i wywóz drzew i krzewów 4.2. sadzenie drzew, krzewów i bylin 4.3. sianie trawy 4.4. pielęgnacja drzew, krzewów i bylin 4.5. pielęgnacja terenów zielonych (trawniki) 4.6. nadzór przyrodniczy przy wycince 4.7. zawieszenie budek lęgowych dla ptaków i nietoperzy 5. Dodatkowe wymagania:  Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły ruch pieszy.  Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami.  Poinformowanie mieszkańców i użytkowników ulic ul. Porannej i Roślinnej na odcinkach prowadzonych robót budowlanych o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych.  Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.  Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.  Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.  Zgłoszenie rozpoczęcie prac do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. II. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych. III. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1. roboty konstrukcyjne drogi – bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy, 2. roboty instalacyjne – montażowe kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej, 3. roboty elektryczne i teletechniczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:  listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności;  oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 28 czerwca 2019 r. do godz. 9:00 w wysokości 20.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WOKÓŁ ZBIORNIKA BUGAJ – I ETAP – ZADANIE W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO – znak SPZ.271.20.2019. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w ww. oświadczeniu informacje o tych, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 2) Zobowiązanie podmiotu/ów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach