Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W ROSSOSZU

Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
    REGON: 00108510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: rossosz@tlen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W ROSSOSZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Budowa ścieżki rowerowej o szerokości 2,50 m zlokalizowanej po prawej stronie drogi wojewódzkiej nr 812 w m. Rossosz w ulicy Wisznicka od km 26+550 do 26+965 to jest na odcinku 415,00 m, b. Demontaż dwóch przepustów zjazdowych rurowych w km 26+7222,50 i w km 26+880 o łącznej długości 17,00 m, c. Przesunięcie przepustu o długości 8,00 m pod wjazdem w km 26+341,50, d. Wykonanie nowych pięciu zjazdów w km 26+341,50 i w km 26+413,30, w km 26+699,70 i w km 26+722,50, i w km 26+954,50 o łącznej powierzchni 134,94 metrów kwadratowych, e. Wykonanie włączenia dwóch dróg gminnych do drogi wojewódzkiej w km 26+230 i km 26+880 na łącznej powierzchni 284,35 metrów kwadratowych, f. Wykonanie dwóch zatok autobusowych na drodze wojewódzkiej w km 26+370,50 i w km 26+444 o łącznej powierzchni 228,00 metrów kwadratowych, g. Usunięcie zbędnych oznakowań pionowych w ilości 8,00 sztuk, h. Ustawienie nowych słupków do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 27,00 sztuk, i. Zamontowanie tablic znaków drogowych w ilości 28,00 sztuk, j. Usunięcie zbędnych oznakowań poziomych z nawierzchni drogi w ilości 55,56 metrów kwadratowych, k. Wykonanie oznakowań poziomych na nawierzchni drogi w ilości 187,56 metrów kwadratowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.) 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże i udokumentuje za okres ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (tj. V.2004 - IV 2009), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres wykonanie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 200.000 zł. każda. Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.; - kierownika robót posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej /posiada odpowiednie uprawnienia budowlane i jest wpisany na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego/. - dysponuje lub będzie dysponował personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje w zakresie budowy dróg o nawierzchni bitumicznej i budowy nawierzchni z kostki betonowej - dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - w celu zabezpieczenia bieżącego wykonania zamówienia posiada własne środki finansowe lub ma dostęp do kredytu w wysokości minimum 300.000 złotych, albo posiada polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 300.000 złotych. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 5. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów lub oświadczeń, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnienie postawionych warunków. Ocena będzie dokonywana za zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca sklada oświadczenia o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu wynikajacych z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 SIWZ, oraz składa oświadczenie, że niepodlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 w/w ustawy - załącznik nr 3 SIWZ. Wykonawca do Formularza ofertowego, który jest załacznikiem nr 1 do SIWZ dołączy zaświadczenie od wlaściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatów i od wlaściwego oddzialu ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z oplatami i składkami na ubezpieczenoie oraz dołączy aktualne zaświadczenie z KRK albo równoważne zaświadczenie wlaściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia Wykonawcy.Ponadto dołączy wykaz wykonanych robót budowlanych i wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz wykaz narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wykonawca na przedmoiot zamowienia udzieli stosownej gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.netbip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach