Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 442 w miejscowości Pawłówek

Gmina Blizanów ogłasza przetarg

  • Adres: 62814 Blizanów, Blizanów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 75 11 066 , fax. 62 76 41 113
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Blizanów
    Blizanów 52
    62814 Blizanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 75 11 066, fax. 62 76 41 113
    REGON: 25085553500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/blizanow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 442 w miejscowości Pawłówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej 442 w miejscowości Pawłówek na odcinku od km 72+890 do km 73+564 – strona prawa, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tym projektem. 2. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla przedmiotowego zadania (załączniki nr 6 do SIWZ). 3. Zamówienie realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, w ramach projektu „Aglomeracja Kalisko-Ostrowska przyjazna rowerzystom – Budowa ścieżek rowerowych”. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji : a. opracowanie wstępnego projektu, który należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentu do jego akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag, b. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, uzyskanie opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji, c. opracowanie wymaganych analiz, map na potrzeby opracowania dokumentacji technicznej, d. opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej obejmującej m.in.: projekt budowlany i wykonawczy, projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych oraz docelowej organizacji ruchu, projekty usunięcia ewentualnych kolizji, plan BIOZ, zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, prawo budowlane, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych - Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentacji do jej akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag, e. Przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, f. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę zezwalającej na realizację inwestycji. Faza II – realizację robót budowlanych dotyczących budowy ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej 442 w miejscowości Pawłówek w km 72+890 do 73+564 – strona prawa na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w tym m.in.: g. wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, h. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, i. budowa ścieżki rowerowej, j. budowa niezbędnej infrastruktury uzupełniającej, k. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego docelowej organizacji ruchu, l. pełnienie nadzoru autorskiego, m. obsługa geodezyjna robót w tym sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, n. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o. usuniecie ewentualnych kolizji, p. oznakowanie inwestycji tablicami informacyjnymi zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. X pkt 3 ppkt 1 SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie). 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach