Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej singletrack na terenie Nadleśnictwa Józefów

Nadleśnictwo Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, Leśna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 878 005 , fax. 846 878 280
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Józefów
    Leśna 46
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 846 878 005, fax. 846 878 280
    REGON: 95001498900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej singletrack na terenie Nadleśnictwa Józefów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej typu singletrack na terenie Nadleśnictwa Józefów w Leśnictwie Kalina. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót z tym, że przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób realizujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) w zakresie robót ziemnych oraz robót związanych z budową nawierzchni ścieżki rowerowej, wskazanych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób skierowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące wymogu zatrudnienia określono we wzorze umowy. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia. 6. Ze względu na konieczność stałego nadzoru, potwierdzania na bieżąco założeń projektowych bezpośrednio w terenie oraz wprowadzania ewentualnych korekt w przebiegu trasy ścieżki Wykonawca zapewni merytoryczny nadzór nad realizacją robót przez osobę posiadającą certyfikat ukończenia kursu wydany przez IMBA (The International Mountain Bicycling Association) - międzynarodowe stowarzyszenie kolarstwa górskiego 7. Zamawiający dopuszcza, na wniosek Wykonawcy, możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wybudowana ścieżka rowerowa objęta przedmiotem zamówienia, tzn. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji tylko z Wykonawcą, który złożył wniosek o jej przeprowadzenie a nie wyznaczanie jednego terminu dla wszystkich Wykonawców. Wizja lokalna może zostać przeprowadzona wyłącznie w godzinach urzędowania Zamawiającego oraz w dniach pracy Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby w wizji lokalnej brał udział tylko jeden przedstawiciel Wykonawcy. Po przeprowadzeniu wizji lokalnej, wszelkie pytania do przedmiotu zamówienia Wykonawcy mogą składać wyłącznie w formie wskazanej w Rozdziale 12 SIWZ, jak i w terminach umożliwiających udzielenie odpowiedzi przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o którym mowa w art. 38 ust. 3 i 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do 20.08.2020 r. godz. 09:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. O/Biłgoraj Nr rachunku 44 1020 5385 0000 9802 0027 8663 Tytuł przelewu: „Wadium – Budowa singletracka” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny: a) należy złożyć w oryginale wraz z ofertą UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o niezszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty. lub b) można przesłać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: jozefow@lublin.lasy.gov.pl. W takim przypadku wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającego spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania wadium. 7. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium. 8. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego), tj. gdy: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek bankowy, z którego zostało wniesione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeśli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty); 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach