Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598637753 , fax. 598622559
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    Armii Krajowej 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598637753, fax. 598622559
    REGON: 770979737
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej przy ul. Wojska Polskiego w Lęborku. Zadanie jest elementem operacji pn. „Północ-południe na dwóch kółkach – poprawa dostępności miejsc cennych przyrodniczo przez budowę ścieżki rowerowej przy ul. Wojska Polskiego w Lęborku”, dofinansowanej z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”, działanie „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” objęte Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.2. Orientacyjny zakres zamówienia:- wymiana nawierzchni istniejącego chodnika z wyznaczeniem ścieżki rowerowej na dwóch odcinkach wzdłuż ul. Wojska Polskiego o łącznej długości 461,20 m;- nawierzchnie: ścieżka rowerowa – nawierzchnia MMA, chodnik – kostka betonowa, płytki betonowe płukane 30x30;- odwodnienie powierzchniowe, przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych, do istniejącego systemu odwodnienia w ul. Wojska Polskiego;- organizacja ruchu: oznakowanie pionowe – 10 słupków do znaków drogowych, 16 tablic znaków; oznakowanie poziome;- 2 tablice informacyjne dot. dofinansowania z EFMR.3. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:45000000-7 – Roboty budowlane;45233140-2 – Roboty drogowe;45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:4.1. Projektem technicznym „Przebudowa chodnika w ciągu ulicy Wojska Polskiego wraz ze skrzyżowaniami polegająca na wydzieleniu ścieżki rowerowej w pasie chodnika”, autor: mgr inż. Tomasz Gałka, Lębork, sierpień 2022 r. (Załącznik nr 10 do SWZ);4.2. Projektem stałej organizacji ruchu „Uporządkowanie i zorganizowanie ruchu pieszego i rowerowego w przebiegu ulicy Wojska Polskiego na dwóch odcinkach”, autor: mgr inż. Tomasz Gałka, lipiec 2022 r. (Załącznik nr 11 do SWZ);4.3. Specyfikacjami technicznymi (Załącznik nr 12 do SWZ);4.4. Przedmiarem robót (Załącznik nr 13 do SWZ);4.5. Zapisami niniejszej SWZ.5. UWAGI:5.1. W związku z faktem, iż inwestycja jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamontowanie w miejscu realizacji robót, w momencie ich rozpoczęcia, 2 tablic informacyjnych o wymiarach min. 80 cm × 120 cm, informujących o dofinansowaniu. Wygląd i zakres tematyczny tablic musi być zgodny z dokumentem Księga Wizualizacji Znaku Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” – Załącznik nr 14 do SWZ. Tablice muszą być wykonane z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne, działanie promieni słonecznych itp. oraz zamocowane w gruncie na słupkach stalowych ocynkowanych. Miejsce montażu – do ustalenia z Zamawiającym przed przystąpieniem do robót budowlanych.Jeżeli po zakończeniu rzeczowej realizacji zadania tablice będą wyglądać właściwie, tzn. będą czytelne i nieuszkodzone, pozostaną na terenie inwestycji jako tablice pamiątkowe. Jeżeli jednak wykonane przez Wykonawcę tablice lub konstrukcje mocujące w gruncie ulegną uszkodzeniu, korozji, zniekształceniu, zmniejszeniu czytelności informacji itp., wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia dodatkowych tablic pamiątkowych na słupkach stalowych ocynkowanych o formie i treści takiej jak tablice informacyjne.5.2. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców budynków przy ul. Wojska Polskiego do niezbędnego minimum. 5.3. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.6. Zakres zamówienia obejmuje również:6.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);6.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);6.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;6.4. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;6.5. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;6.6. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;6.7. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.8. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.14. W przypadku, gdy w materiałach postępowania pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych od podanych rozwiązań oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 09.06.2023 r.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Wojska Polskiego w Lęborku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność techniczna lub zawodowa.Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie drogi rowerowej o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 100 m.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 3.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach