Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach.

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5340127 , fax. 065 5340109
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5340127, fax. 065 5340109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania : 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych, kostki brukowej, brukowca betonu, destruktu oraz masy mineralno-bitumicznej - 1868,05 m2. 2) Rozbiórka obrzeży betonowych i krawężników - 892,50 m. 3) Ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej bez fazy w kolorze szarym grubości 6 cm - 3583,70 m2. 4) Ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej bez fazy w kolorze czerwonym grubości 8 cm - 1095,05 m2. 5) Ułożenie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm w kolorze szarym - 2993,05 m. 6) Ułożenie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm w kolorze szarym - 178,65 m. 7) Ułożenie kanalizacji deszczowej z rur litego PCW ? 315 mm (SN 8 kN/m2) - 428,0 m. 8) Ułożenie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur litego PCW ? 160 mm (SN 8 kN/m2) - 117,30 m (20 szt.). Oferent ponosi także wszelkie koszty związane z : 1) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - 3 kpl. 2) Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót - 1 kpl. 3) Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze - 1 kpl, 4) Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 1 kpl. 5) Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu - 1 kpl. 6) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 7) Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia. 8) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 9) Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. 10) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego). 11) Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. 12) Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. 13) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 14) Składowaniem na paletach dostarczonych przez Wykonawcę, materiałów z rozbiórki tj. płytek chodnikowych i krawężników oraz dostarczeniem tych materiałów na miejsce wskazane przez Zamawiającego (maksymalna odległość do 2 km). 15) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł. (słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach