Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1175P na odcinku Nowa Wieś Ujska – droga krajowa nr 11 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: „Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1175P na odcinku Nowa Wieś Ujska – droga krajowa nr 11 wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Zamówienie współfinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w zakresie: Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ścieżki rowerowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1175P na odcinku Nowa Wieś Ujska – droga krajowa nr 11 na długości 380 mb. 3. Zakres prac obejmuje: 1) zdjęcie humusu, 2) uzupełnienie gruntu – pospółka, 3) ułożenie krawężników drogowych, 4) ułożenie krawężników wtopionych, 5) ułożenie obrzeży betonowych, 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 7) wykonanie nawierzchni bitumicznej: a) warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, b) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. 4. Wymagania dotyczące materiałów, które należy zastosować realizując zamówienie zostały określone w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, które stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z w/w dokumentacją. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą spełniać wymogi określone w w/w dokumentacji. W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w jej załącznikach znajdą się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ. Materiały równoważne muszą spełniać wymagania, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ. 6. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drodze w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. W związku z tym obowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drodze. 10. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę. 11. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) obsługa układarki mas bitumicznych; 2) obsługa walca drogowego. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 14. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1050P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w miejscowości Święta
Dodano: 2023-11-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2211P – budowa drogi dla rowerów w m. Pierzyska
Dodano: 2023-08-21 - „Droga rowerowa wzdłuż ulic Wyszyńskiego, Estkowskiego, Wolnica, Solna”
Dodano: 2023-05-30 - Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Lipiny - Gołańcz
Dodano: 2023-02-21 - „Droga rowerowa wzdłuż ulic Wyszyńskiego, Estkowskiego, Wolnica, Solna”
Dodano: 2023-02-14 - „Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Lutyni w miejscowości Wilkowyja – ETAP II”
Dodano: 2022-10-03 - Budowa ścieżki pieszorowerowej w ciągu drogi krajowej nr 25 na odcinku Milewo (Rychwał) - Siąszyce
Dodano: 2021-08-16 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Wierzbinek-Janowice
Dodano: 2021-01-26 - Budowa dwustronnej ścieżki rowerowej z chodnikiem etap III od km 0+000 do 0+681 km wraz z przebudowa oświetlenia ulicznego w Daszewicach ul. Poznańska (część gminna)
Dodano: 2021-01-15 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Wierzbinek-Janowice
Dodano: 2020-12-11