Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika wzdłuż ulicy Strużańskiej w gminie Nieporęt w ramach projektu: „Poprawa warunków do rozwoju przyjaznych środowisku form transportu poprzez utworzenie systemu dróg rowerowych na terenie gmin: Czosnów, Jabłonna, Legionowo, Łomianki, Nieporęt, Nowy Dwór Mazowiecki, Radzymin i Wieliszew”.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika wzdłuż ulicy Strużańskiej w gminie Nieporęt w ramach projektu: „Poprawa warunków do rozwoju przyjaznych środowisku form transportu poprzez utworzenie systemu dróg rowerowych na terenie gmin: Czosnów, Jabłonna, Legionowo, Łomianki, Nieporęt, Nowy Dwór Mazowiecki, Radzymin i Wieliszew”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CPV: 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ścieżka rowerowa, chodnik oraz ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ulicy Strużańskiej tj. drogi wojewódzkiej nr 632 w miejscowości Józefów. Łączna długość ścieżki rowerowej to 2200 mb, łączna długość chodnika to 2200 mb. Obszar opracowania obejmuje odcinek od ronda im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Józefów do granicy z gm. Jabłonna. Na w/w odcinku zostanie wykonany chodnik, ścieżka rowerowa oraz ciąg pieszo-rowerowy, zlokalizowane w pasie drogowym ulicy Strużańskiej tj. drogi wojewódzkiej nr 632. W ramach opracowania przewiduje się wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, a ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego z nawierzchni bitumicznej. Dodatkowo w ramach inwestycji należy wykonać przejścia dla pieszych zgodnie z rysunkiem (Projekt zagospodarowania) oraz 2 miejsca postojowe rowerowe na 12 rowerów. W projekcie założono następujące parametry techniczne: szerokość chodnika: 1,5m szerokość ścieżki rowerowej: 2,0m ciąg pieszo-jezdny: 3,0m Chodnik oraz ścieżka rowerowa posiadają pochylenie poprzeczne 2,0% na całym odcinku. W przekroju poprzecznym ciągu pieszo-rowerowego założono pochylenie 2,0% zgodnie z pochyleniem krawędzi ulicy Strużańskiej Profil podłużny chodnika należy dostosować wysokościowo do istniejącej krawędzi ulicy i przyległego terenu. Dla chodnika przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Kostka betonowa kolor szary - 6 cm Podsypka cem. - piaskowa 1:4 - 3 cm Podbudowa - kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie - 10 cm Pospółka - 15 cm Konstrukcja ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowy: Warstwa ścieralna AC 8S 50/70 - 4 cm Kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie - 10 cm Pospółka - 15 cm Konstrukcja zjazdów: Kostka betonowa kolor czerwony - 8 cm Podsypka cem.-piaskowa 1:4 - 3 cm Podbudowa - kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie - 20 cm podłoże gruntowe doprowadzone do G1 Konstrukcja nawierzchni opaski z płyt eko: Płyta eko - 8 cm Ława żwirowa - 33 cm Wykonanie chodnika, ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego nie powoduje zmiany istniejących zasad odwodnienia. Do zadań Wykonawcy należy: 1) wykonanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu. Do SIWZ załączony jest projekt stałej organizacji ruchu, który przewiduje dostosowanie istniejącej organizacji ruchu do wprowadzonych zmian w zagospodarowaniu terenu, 2) wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. 3. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wycinki istniejących drzew i krzewów, kolidujących z projektowaną inwestycją. Drewno z wycinki pozostaje własnością zarządcy drogi wojewódzkiej. Drewno należy przewieźć do Mazowieckiego Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie Rejon Drogowy w Wołominie ul. Kobyłkowska 1. 4. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do oznakowania tras rowerowych (znaki poziome i pionowe), zgodnie ze Standardami projektowymi i wykonawczymi dla systemu rowerowego Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (WOF). 5. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych”, równoważne lecz nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń lub materiałów wskazanych w tej dokumentacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Dokumentacja projektowa” oraz „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wątpliwości, co do szczegółowego zakresu robót przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wymienionych w cz. VI pkt 2 lit. c tiret drugie SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 10. Wymogi, o których mowa w ust. 7-9, dotyczą również podwykonawców. 11. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7-9 będą anonimizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania; b) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; c) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. d) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach