Przetargi.pl
Budowa ścieżki rekreacyjno-edukacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą nad jeziorem w miejscowości Warpalice

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-340 Osiek,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (56) 4938121 , fax. (56) 4938121
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (56) 4938121, fax. (56) 4938121
    REGON: 87111844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaosiek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rekreacyjno-edukacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą nad jeziorem w miejscowości Warpalice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa ścieżki rekreacyjno-edukacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą nad jeziorem w miejscowości Warpalice, tj. wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu ścieżki spacerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – budową dwóch wiat drewnianych o powierzchni zabudowy do 25 m2 oraz utwardzenie miejsc postoju. Lokalizacja inwestycji: Działka nr 238, 7201/2 położona w miejscowości Warpalice, gm. Osiek, nie zabudowana. Stan projektowany: W ramach zadania należy wykonać utwardzenie ścieżki spacerowej na odcinku 400 m i szerokości 2 m. Przebieg ścieżki należy wyznaczyć poprzez niwelację terenu i wykarczowanie drobnych krzewów i zagajników. Ścieżka utwardzona tłuczniem o grubości co najmniej 10 cm. Na końcu ścieżki zaprojektowano usytuowanie wiaty drewnianej kwadratowej o wymiarach 5,0 m x 5,0 m z dachem czterospadowym. Przed ścieżką zaprojektowano utwardzenie dla postoju pojazdów osobowych. Utwardzenie wykonać należy z kruszywa o grubości co najmniej 20 cm. Wyznaczyć ogrodzeniem drewnianym z połówek żerdzi dębowych. Przy miejscu postoju zaprojektowano wiatę drewnianą kwadratową o wymiarach 5,0 m x 5,0 m z dachem czterospadowym. Dostęp dla niepełnosprawnych: Dla osoby niepełnosprawnej wydzielono miejsce postojowe o szerokości 4,0 m i długości 5,0 m i oznakowane. Ścieżka ukształtowana w taki sposób, że umożliwi poruszanie się osobom niepełnosprawnym. Tablice informacyjne: Na całej długości ścieżki zaprojektowano tablice informacyjne tematyczne w ilości 12 sztuk. Tablice odpowiednio oznakowujące ścieżkę i zawierające podstawowe informacje edukacyjne. Ukształtowanie terenu i zieleń: Teren pagórkowaty. W ramach inwestycji należy także uporządkować teren wokół inwestycji, dokonać niwelacji terenu i likwidacji uskoków terenu. Zestawienie powierzchni działki w m2: - powierzchnia zabudowy wiaty drewnianej nr 1 25,00 - powierzchnia zabudowy wiaty drewnianej nr 2 25,00 - długość ścieżki 400,0 m - szerokość ścieżki 2,0 m - powierzchnia utwardzenia miejsc postoju 120,00 - szerokość utwardzenia postoju 6,0 m - długość utwardzenia postoju 20,0 m - długość ogrodzenia 32,0 mb Hybrydowa lampa solarna: W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano zakup i ustawienie 2 szt. hybrydowych lamp solarnych o wysokości słupa co najmniej 5 m, z oprawą LED 30W, panelami słonecznymi 2x170W, turbiną wiatrową i akumulatorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami o których mowa w pkt. III.3) powyżej Wykonawca składa wraz z Formularzem Oferty: 1) zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone przez podmiot, na zdolności lub sytuację którego powołuje się Wykonawca, jeśli dotyczy, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli dotyczy, 3) pełnomocnictwo osoby(osób) składających ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym składa każdy z Wykonawców. 3. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - chyba, że złożone z ofertą dokumenty wskazują na powyższe okoliczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach