Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy ulicy Wojska Polskiego oraz przebudowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Zielonej i ul. Czarnieckiego.

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy ulicy Wojska Polskiego oraz przebudowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Zielonej i ul. Czarnieckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE I - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy ulicy Wojska Polskiego. Parametry techniczne dla budowy ciągu pieszo-rowerowego: Lokalizacja ciągu pieszo-rowerowego: budowa prawostronnego ciągu pieszo-rowerowego w km 0+000 - 0+594,65, budowa zjazdów indywidualnych i publicznych Szczegóły zawarte są na rysunku Przekroje normalne. Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej ( zaprojektowano wykonanie na istniejącej podbudowie) 6cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, czerwona grubość zmienna - uzupełnienie istniejącej podbudowy podsypką cementowo-piaskową 1:4 Konstrukcja nawierzchni chodnika 6cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, szara 3cm podsypka cementowo-piaskowa 15cm podbudowa z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie 0/31,5 mm 10cm warstwa odcinająca z pospółki Zjazdy 8 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, grafit 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie 0/31,5mm 10 cm warstwa odcinająca z pospółki Trasa ścieżki rowerowej jako elementu ciągu pieszo-rowerowego: Opracowanie przewiduje budowę ścieżki rowerowej szerokości 2,00 m, wysokościowo dostosowanego do krawędzi istniejącej jezdni i terenu oraz istniejących zjazdów zachowując poprzeczne spadki 1% w kierunku istniejącej jezdni wg rys. nr 2 Projekt zagospodarowania terenu. Trasa chodnika jako elementu ciągu pieszo-rowerowego: Opracowanie przewiduje budowę chodnika szerokości 1,50m, wysokościowo dostosowanego do krawędzi istniejącej jezdni i terenu oraz istniejących zjazdów zachowując poprzeczne spadki 1% w kierunku istniejącej jezdni wg rys. nr 2 Projekt zagospodarowania terenu. Wielkość podstawowych robót Ścieżka rowerowa z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, czerwona - 1040,09 m?, Chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, czerwona - 701,19 m?, Zjazdy z kostki bet. gr. 8cm, grafit - 381,30 m?, Długość obrzeża betonowego o wym. 30x8cm - 921,90 mb Długość krawężnika betonowego o wym. 15x30cm - 558,00 mb Długość opornika betonowego o wym. 12x25cm - 149,10 mb Ziele - 822,80 m? Wpust uliczny z osadnikiem - 1 szt. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót. Rozliczenie ryczałtowe. ZADANIE II - Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Zielonej i ul. Czarnieckiego. Parametry techniczne przebudowywanych elementów drogowych: Ulica Zielona - ciag pieszo-rowerowy szerokość nawierzchni - 2,5m długość przebudowywanego odcinka - 484,5m Ulica Czarnieckiego - ciag pieszo-rowerowy szerokość nawierzchni - 2,5m długość przebudowywanego odcinka - 108,9m Łączna długość przebudowywanych odcinków pieszo-jezdnych wynosi 593,4m. Przekrój konstrukcyjny ciągu pieszo-rowerowego: podbudowa, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 10cm, podsypka c-p 1:4 gr. 5cm, kostka betonowa brukowa gr. 6cm bezfazowa koloru czerwonego - szer. 1,5m, koloru szarego - szer. 1,0m. Nawierzchnie zamknięto obrzeżem bet. gr. 8cm na podsypce c-p 1:4 Krawężniki betonowe 15x30cm zlokalizowane wzdłuż nawierzchni ulicy wyniesiono 12cm ponad poziom nawierzchni. Na przejściach dla pieszych oraz zjazdach indywidualnych wyniesiono krawężniki 2cm ponad poziom nawierzchni ulicy. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót. Rozliczenie ryczałtowe. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenie ścieków, pokrycie kosztów energii dla potrzeb budowy, zapewnienie dostaw mediów, b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, d) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe docelowe i skuteczne usuniecie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej - inwentaryzacja (1 egzemplarz forma papierowa + 1 wersja elektroniczna edytowalna rozszerzenie .dwg) i dokumentacji odbiorowej, g) czynny udział w odbiorach. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Programie Funkcjonalno - Użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Warunki realizacyjne: - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie miejsca prowadzenia robót dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających, - koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną, - w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały i inne zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujące normy techniczne, - każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub aprobatę świadczącą o jego jakości zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego Prawa budowlanego oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego na jego wbudowanie, - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi typu zawory, studnie, hydranty. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu naprawy, - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony pracy. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, - Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty ich rozpoczęcia do daty zakończenia, - Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych kosztów uwzględniając je w oferowanej cenie jednostkowej, - Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót. Środki transportu i sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy będą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia lub zniszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych, - po zakończeniu robót Wykonawca zgłasza ich zakończenie do nadzoru inwestorskiego w celu spisania odpowiedniego protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót, - Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla:ZADANIA I w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100. ZADANIA II w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Rachunek bankowy Zamawiającego Urząd Miejski w Człuchowie konto Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250 z adnotacją ,wadium na Budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy ulicy Wojska Polskiego. lub/i wadium na Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego w ul. Zielonej i ul. Czarnieckiego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 28.06.2016r. sposób przekazania: Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji, poręczenia lub kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego kwotą wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną