Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej m. Chylice Kolonia oraz Budowa jednostronnego chodnika w m. Sade Budy, Stare Budy.

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo-rowerowej m. Chylice Kolonia oraz Budowa jednostronnego chodnika w m. Sade Budy, Stare Budy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w km 38+760 - 39+255 w pasie drogi wojewódzkiej nr 719 od przejścia dla pieszych do szkoły do ul. Ogrodowej w m. Chylice Kolonia, gm. Jaktorów, działka nr ew. 213/2 i 222/1. Zadanie 2: Budowa jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 719 ( ul. Kościuszki ) od km 43 + 608 do km 44 + 258,39 od drogi na Baranów do ul. Długiej w m. Sade Budy, Stare Budy. Zamawiający dostarczy częściowo prefabrykaty w postaci: kostka brukowa, obrzeża betonowe, krawężniki betonowe oraz płyty ażurowe w ilościach zamieszczonych w przedmiarze robót, pozostałą część tych prefabrykatów, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć we własnym zakresie. Zakres robót ww. budowy obejmuje następujące roboty drogowe: Zadanie nr 1: -ścieżka pieszo-rowerowa szer. 3,5 m. -ścieżka pieszo-rowerowa z kostki betonowej grubości 6 cm, szarej, na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grubości 15 cm, zamknięta obrzeżami betonowymi 8 x 30 x 100 cm, powierzchnia - 1768 m 2. Zadanie nr 2: -budowa jednostronnego chodnika szer. 1,5 m poza rowem -chodnik: betonowa kostka brukowa grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm, warstwa pospółki grubości 10cm, nasyp z gruntu przepuszczalnego, obramowanie -zjazdy: betonowa kostka brukowa grubości 8 cm czerwona na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, obramowanie krawężnikiem betonowym prostokątnym o wym. 12x25 cm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu przetargowym nie ustala się obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1) złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (budowa placów, chodników, ciągów pieszo- rowerowych) przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 180 000 zł, b) dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie budowy dróg, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) wykonawca posiada przez cały okres realizacji zamówienia aktualną polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Wykonawca zapewni minimum 36 miesięcy gwarancji. Zamawiający dokona oceny warunków spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik do specyfikacji, 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (budowa placów, chodników, ciągów pieszo-rowerowych) przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 180.000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzonym na druku, który stanowi załącznik do specyfikacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualnych wpisów do stosownych izb samorządu zawodowego. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji; 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) aktualnej przez cały okres realizacji zamówienia, polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł. 4) W celu potwierdzenia minimalnego okresu gwarancji wykonawca wpisze okres gwarancji do oferty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP stosuje się postanowienia § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r ( Dz. U. z 2008 r. nr 188 poz. 1155 ) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i załącza do oferty dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale II - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach