Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1657N Kamionek - Szczycionek - ETAP I

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41 , fax. 089 6240736
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, fax. 089 6240736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szczytno-zdp.bip.wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1657N Kamionek - Szczycionek - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1657N Kamionek - Szczycionek - ETAP I w lokalizacji od km 0+000 do km 0+670. 2. Rodzaj i zakres robót obejmuje: - w pierwszej kolejności należy usunąć wierzchnią warstwę humusu z terenu przeznaczonego pod ścieżkę. Przed rozpoczęciem wykonania robót nawierzchniowych należy wykonać przebudowę kolidującego uzbrojenia terenu tj. kabel telefoniczny i sieć energetyczną n/n i przebudować kolidujące ogrodzenie. 3. Roboty drogowe: - wykonanie robót ziemnych związanych z ukształtowaniem korpusu ścieżki; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej; - rozebranie istniejącej wiaty przystankowej; - ustawienie obramowania ścieżki z obrzeży i krawężników betonowych; - wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa naturalnego; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; - wykonanie nawierzchni ścieżki z kostki brukowej betonowej; - humusowanie skarp i obsianie trawą; - montaż wiaty przystankowej w miejscowości Kamionek. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 5. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie przebudowanej drogi powiatowej. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania tereniu pod budowę i roboty ziemne 45342000-6 - wznoszenie ogrodzeń 45112730-1 - roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45232451-8 - roboty odwadniające i nawierzchniowe 45233340-4 - fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45233162-2 - roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg 45316213-1 - instalowanie oznakowania drogowego 45232210-7 - roboty budowlane w zakresie linii napowietrznych 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych, SIWZ, zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zmówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156/2006, poz. 1118, z późn. zm.). - Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia ruchu drogowego. Wykonawca zapewni prowadzenie robót z zachowaniem ciągłości ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo na drodze i ograniczenia utrudnień w ruchu wynikających z prowadzonych robót do niezbędnych potrzeb. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 9. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 10. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 11. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 12. Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: - uzgadnianie prowadzenia robót z gestorami sieci, urządzeń oraz zarządcą dróg; - konieczność składowania i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001 Nr 62 poz. 628 z późn. zm.); - uzgadnianie zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 9 000,00 zł. (Słownie złotych brutto: dziewięć tysięcy i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach