Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych wzdłuż ulic Sudeckiej i Koskowickiej w Legnicy

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych wzdłuż ulic Sudeckiej i Koskowickiej w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ścieżek rowerowych wzdłuż ulic Sudeckiej i Koskowickiej w Legnicy na odcinku od Alei Piłsudskiego do ul. Bieszczadzkiej o łącznej długości 791,34 mb z betonu asfaltowego w tym: budowa ściezki rowerowej dwukierunkowej, budowę ścieżki pieszo rowerowej, budowa chodnika z przebudową, przebudowa zjazdów do posesji z kostki betonowej, wymianę krawężników i obrzeży, wykonanie pasów zieleni, wymianę istniejącego oświetlenia wraz z doświetleniem przejśc dla pieszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331608
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000.00 zł dwadzieścia pięć tysięcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, oraz spełnić warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 - ocena warunku wg podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków zał. 2, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia - ocena warunku wg aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Mieć do dyspozycji personel w tym kierownika budowy z uprawnieniami branży drogowej bez ograniczeń wpisanego na listę członków PIIB i ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej oraz kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej wpisanego na listę czlonków PIIB i ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej - ocena warunku wg dokumentów potwiedzajacych niniejsze kwalifikacje oraz załącznika nr 4, Posiadać lub mieć dostęp do jednostek sprzętowych wyszczególnionych w siwz pkt 4.3 - ocena warunku wg załącznika 5, Posiadać doświadczenie zawodowe i mieć wykonane min. 1 zamówienie o podobnym charakterze i złożoności w ciau ostantnich 5 lat - ocena warunku wg załącznika 7, Wykonać siłami własnymi nie mniej niż 60% robót - ocena warunku wg załącznika 6, Być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg aktualnego dokumentu potwierdzajacego ubezpieczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru formularza nr 1, oświadczenie o spełnienu warunków - zał. nr 2, projekt umowy - zał. nr 3, aktualny odpis z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, informacja na temat zatrudnionych pracownikó - zał. nr 4, uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierownika robót wraz z potwiedzeniem przynależnośi do PIIB, wykaz osób i podmiatów, którzy wykonają zamówienie oraz roboty realizowane przez podwykonawców - zał. nr 6, wykaz robót potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe - zał. nr 7, dokumenty potwiedzajace należyte wykonanie robót, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, dowód wpłacenia wadium, zał. n 9 warunki zmian w umowie, harmonogram rzeczowo-finansowy zał. nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach