Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Mickiewicza 2 2
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
REGON: 39027809000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżek rowerowych wzdłuż ulic Sudeckiej i Koskowickiej w Legnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa ścieżek rowerowych wzdłuż ulic Sudeckiej i Koskowickiej w Legnicy na odcinku od Alei Piłsudskiego do ul. Bieszczadzkiej o łącznej długości 791,34 mb z betonu asfaltowego w tym: budowa ściezki rowerowej dwukierunkowej, budowę ścieżki pieszo rowerowej, budowa chodnika z przebudową, przebudowa zjazdów do posesji z kostki betonowej, wymianę krawężników i obrzeży, wykonanie pasów zieleni, wymianę istniejącego oświetlenia wraz z doświetleniem przejśc dla pieszych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331608
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 25 000.00 zł dwadzieścia pięć tysięcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, oraz spełnić warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 - ocena warunku wg podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków zał. 2, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia - ocena warunku wg aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Mieć do dyspozycji personel w tym kierownika budowy z uprawnieniami branży drogowej bez ograniczeń wpisanego na listę członków PIIB i ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej oraz kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej wpisanego na listę czlonków PIIB i ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej - ocena warunku wg dokumentów potwiedzajacych niniejsze kwalifikacje oraz załącznika nr 4, Posiadać lub mieć dostęp do jednostek sprzętowych wyszczególnionych w siwz pkt 4.3 - ocena warunku wg załącznika 5, Posiadać doświadczenie zawodowe i mieć wykonane min. 1 zamówienie o podobnym charakterze i złożoności w ciau ostantnich 5 lat - ocena warunku wg załącznika 7, Wykonać siłami własnymi nie mniej niż 60% robót - ocena warunku wg załącznika 6, Być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg aktualnego dokumentu potwierdzajacego ubezpieczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru formularza nr 1, oświadczenie o spełnienu warunków - zał. nr 2, projekt umowy - zał. nr 3, aktualny odpis z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, informacja na temat zatrudnionych pracownikó - zał. nr 4, uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierownika robót wraz z potwiedzeniem przynależnośi do PIIB, wykaz osób i podmiatów, którzy wykonają zamówienie oraz roboty realizowane przez podwykonawców - zał. nr 6, wykaz robót potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe - zał. nr 7, dokumenty potwiedzajace należyte wykonanie robót, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, dowód wpłacenia wadium, zał. n 9 warunki zmian w umowie, harmonogram rzeczowo-finansowy zał. nr 11.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont chodników, budowa podjazdów i przystosowanie WC dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN.
Dodano: 2013-05-28 - Remont chodników, budowa podjazdów i przystosowanie WC dla potrzeb niepełnosprawnych na terenie Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN.
Dodano: 2013-05-13