Przetargi.pl
Budowa ściany wspinaczkowej w budynku hali sportowej przy ul. Homera w Bieruniu.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, , fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ściany wspinaczkowej w budynku hali sportowej przy ul. Homera w Bieruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych kody pomocnicze: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 37535291-3 - Ścianki do wspinania 37535290-6 – Ścianki i liny do wspinania 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Budowa ściany wspinaczkowej w budynku hali sportowej przy ul. Homera w Bieruniu. A) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z inwestycją pn.: "Budowa ściany wspinaczkowej w budynku hali sportowej przy ul. Homera w Bieruniu" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ”Remont i nadbudowa budynku hali sportowej i świetlicy środowiskowej wraz z otoczeniem przy ul. Homera w Bieruniu, w celu zwiększenia aktywizacji społeczno-gospodarczej ludności zamieszkującej obszary zdegradowane i rewitalizacji”. Adres inwestycji: ul. Homera 34; 43-150 Bieruń. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska - Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem są: - wykonanie dokumentacji projektowej - wykonanie ściany wspinaczkowej do wspinania z dolną i górną asekuracją linową - wykonanie ściany wspinaczkowej do boulderingu, w ramach której znajdować się będzie ściana MOON BOARD, - wykonanie ściany wspinaczkowej – zabawowej np. FUN CLIMB - wykonanie oświetlenia ledowego dla ścianek wspinaczkowych B) CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA: Charakterystyka techniczna, konstrukcyjna, wyposażenie dla w/w zamówienia zostały zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym będącym załącznikiem do SOPZ-u. 1.DANE OGÓLNE: 1. Część do wspinania z dolną i górną asekuracją: – wysokość maksymalna: ok. 16 m – łączna szerokość podstaw: ok. 40 m – powierzchnia użytkowa: ok. 500 m2 2. Część do boulderingu: – wysokość zróżnicowana, nie większa niż 4,50m; średnia wysokość 3,50 m – łączna szerokość podstaw: ok. 20 m – powierzchnia użytkowa: ok. 70 m2 – materac asekuracyjny grubości 30 cm na całej powierzchni podłogi 3. Część zabawowa np. FUN CLIMB: – wysokość: 6,00 m – łączna szerokość podstaw ok. 1o m – 7 stanowisk – 7 urządzeń auto-asekuracji w systemie magnetycznym np. TRUBLUE – powierzchnia użytkowa ok. 70 m2 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w SOPZ wraz ze wskazanymi tam załącznikami oraz we wzorze umowy. 3. Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia (umowy) zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 48 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,5,6,7,8 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Zawartość oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy. 3.2 Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zapisami SIWZ. 3.3 Oświadczenia, zobowiązania podmiotów na których zosoby powołuje się wykonawca. 3.4 Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 3.5 Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach