Przetargi.pl
Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej

Miasto Zabrze ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Powstańców Śląskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323733537 , fax. 323733516
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
    Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 323733537, fax. 323733516
    REGON: 27625552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabrze.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Zabrzu przy ul. Bytomskiej w skład którego wchodzą: budynek wejściowy, boksy dla psów wraz z pomieszczeniami gospodarczymi, kociarnia, kwarantanna, chłodnie, składy drewna i opału. Zakres zadania rozpoczyna się od szlabanu wjazdowego na teren schroniska. Zakres robót przewidziany zamówieniem: a) Roboty w zakresie branży budowlanej i architektoniczno - konstrukcyjnej: • Budowa dwukondygnacyjnego budynku wejściowego schroniska o powierzchni użytkowej 624,3 m2 z zewnętrzną klatką schodową i płaskim dachem. • Budowa 44 boksów dla psów wraz z komunikacją oraz z pomieszczeniami pomocniczymi, magazynami, kuchnią, kotłownią, warsztatami i toaletami. Główna część obiektu składa się z boksów betonowych monolitycznych prefabrykatów, pomieszczenia pomocnicze murowane w technologii tradycyjnej. Boksy rozplanowane na planie prostokąta o dł. 32,5m i szer. 12,6m, dach płaski, powierzchnia użytkowa 1.395,60 m2. • Budowa jednokondygnacyjnego budynku kociarni z dachem płaskim murowanego w technologii tradycyjnej. Kociarnia jest budynkiem na planie koła o średnicy 18 m i powierzchni użytkowej 101,5 m2. • Budowa jednokondygnacyjnego budynku kwarantanny z prefabrykowanych boksów z dachem płaskim wraz z zewnętrznymi częściowo zadaszonymi wybiegami oraz wiatą przeznaczoną na chłodnie i skład drewna i paliwa. Powierzchnia użytkowa budynku kwarantanny 230,19 m2. • Wykonanie wewnętrznych dróg komunikacyjnych obiektu z kostki betonowej, wykonanie zagospodarowania patio obiektu z kostki granitowej połączonej z trawnikami, wykonanie ogrodzenia obiektu schroniska. • Wykonanie nasadzeń drzew. b) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych: • Instalacje wody bytowej. • Instalacje wody szarej. • Instalacje kanalizacji sanitarnej odprowadzane do szamb. • Instalacje kanalizacji sanitarnej odprowadzane do przyłącza kanalizacji sanitarnej. • Instalacje C.W.U. • Instalacje C.O. budynku wejściowego, boksów dla psów, kociarni i kwarantanny. c) Roboty w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zewnętrznych: • Instalacja C.W.U • Instalacja C.O. • Kanalizacja deszczowa • Woda szara d) Roboty związane z kotłownią grzewczą działającą w oparciu o dwa kotły grzewcze niskotemperaturowe sterowane elektronicznie 5 generacji o mocy nominalnej 300 kW oraz instalację solarną wspomagającą C.W.U. e) Roboty związane z wentylacją: • Układy wentylacji naturalnej. • Układy wentylacji grawitacyjnej. • Układy wentylacji mechanicznej. f) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem obiektu. g) Roboty w zakresie instalacji niskoprądowej. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: • organizacja placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego), wywieszenie tablicy informacyjnej, • opracowanie Planu BIOZ, • zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, • posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania, • zapewnienie własnym staraniem i na własny koszt wykonania drogi technologicznej będącej dojazdem do placu budowy w rejonie istniejącego wjazdu na pole. Tymczasowa droga dojazdowa do schroniska przebiegać będzie przez tory tramwajowe w ciągu ul. Bytomskiej co należy uzgodnić z spółką Tramwaje Śląskie. • zapewnienie na czas budowy na własny koszt wodę oraz energię elektryczną dla placu budowy, • wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na okres prowadzenia robót wraz z pokryciem kosztów, • uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych sieci i urządzeń przez odpowiednie służby ( np. UDT ) wraz z dokonaniem stosownych opłat, • obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym Urzędu Miejskiego w Zabrzu, • wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót, • wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego. • dostarczenie Certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności z Polską Normą lub z Aprobatą Techniczną na zabudowane materiały i wyposażenie, oraz atestów potwierdzających jakość produktów. • przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika/Zamawiającego osób w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, sprzętu, zamontowanych systemów i technologii wraz z przekazaniem instrukcji obsługi w języku polskim. • Złożenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie schroniska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz n/w dokumentacja projektowa opracowana przez Studio Architektury Arkadiusz Płomecki 41-813 Zabrze, ul. Jordana 60/9, obejmująca n/w pozycje: • Projekt budowlany zatwierdzony pozwoleniem na budowę nr 29/2016 WB.6740.1257.2015.PG z dn. 12.01.2016 r. pn. „Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt (budynek wejściowy, boksy dla psów z pomieszczeniami gospodarczymi, kociarnia, kwarantanna, chłodnie, składy drewna i opału) wraz z niezbędną infrastrukturą (drogi, parkingi, oczyszczalnia ścieków, szamba oraz separator substancji ropopochodnych).” – lipiec 2015 • Projekt zamienny zagospodarowania terenu – luty 2020 r. • Projekty wykonawcze w n/w branżach opracowane w aktualizacja z 2019 r. 1. Projekt wykonawczy – branża architektura i branża konstrukcyjna – październik 2019 r. 2. Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnych – październik 2019 r. 3. Projekt wykonawczy zamienny instalacji wewnętrznej C.O. – październik 2019 r. 4. Projekt wykonawczy zewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnych – październik 2019 r. 5. Projekt wykonawczy zewnętrznych instalacji C.O. – październik 2019 r. 6. Projekt wykonawczy kotłownia – październik 2019 r. 7. Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej – październik 2019 r. 8. Projekt wykonawczy instalacje elektryczne – listopad 2019 r. • STWiOR wszystkie branże • Opinia geotechniczna wykonana przez Zakład Robót Inżyniersko Geologicznych „GEO – GAM”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 0/00) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot , na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać np. w zobowiązaniu (dokument ten należy złożyć wraz z ofertą): - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust.5 pkt 1,2,4 p.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia stwierdzającym spełnienie przez niego wymogów określonych w pkt 5.1 – 5.2.1. SIWZ W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p., Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 p.z.p., oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Informacje dotyczące wszystkich oświadczeń i dokumentów: 1.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2016 r. poz.1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak wyżej. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach