Przetargi.pl
Budowa scen wolnostojących w miejscowości Manasterz i Szówsko oraz rozbudowa budynków świetlicy wiejskiej w miejscowości Ryszkowa Wola i Surmaczówka

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa scen wolnostojących w miejscowości Manasterz i Szówsko oraz rozbudowa budynków świetlicy wiejskiej w miejscowości Ryszkowa Wola i Surmaczówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sceny wolnostojącej w miejscowości Szówsko, na działce nr ewid. 961 i w miejscowości Manasterz, na działce nr ewid. 316/3 i 315/2 oraz rozbudową świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 241/1 w miejscowości Ryszkowa Wola i rozbudową świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 276 w miejscowości Surmaczówka. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 odrębne części, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania i oceny. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane odrębne części zamówienia lub na cały zakres zamówienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej dla każdego obiektu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do siwz. Część Nr 1 Budowa sceny wolnostojącej w m. Manasterz, na działce nr ewid. 316/3 i 315/2 Obiekt sceny w miejscowości Manasterz zaprojektowano jako obiekt wolnostojący o wymiarach całkowitych 6,35x6,40 m o zwartej bryle i prostej konstrukcji słupowej drewnianej zadaszonej dachem wielospadowym pokryta blachodachówką. Podstawowe wielkości projektowanej sceny: Długość: 6,35 m Szerokość: 6,40 m Powierzchnia zabudowy: 35,30 m2 Powierzchnia użytkowa: 32,98 m2 Kubatura: 87,07 m3 Zakres robót do realizacji: - roboty ziemne, - podkłady betonowe, - stopy, słupy i ściany żelbetowe, - izolacje przeciwwilgociowe, - konstrukcja drewniana wiaty, - dach wraz z pokryciem, - podłoga z desek na legarach, - rynny i rury spustowe, - opaski i chodniki, - wewnętrzna instalacja elektryczna, - linie zasilające policznikowe, Część Nr 2 Budowa sceny wolnostojącej w miejscowości Szówsko, na działce nr ewid. 961 Obiekt sceny w miejscowości Szówsko zaprojektowano jako obiekt wolnostojący o wymiarach całkowitych 6,35x6,40 m o zwartej bryle i prostej konstrukcji słupowej drewnianej zadaszonej dachem wielospadowym pokryta blachodachówką. Podstawowe wielkości projektowanych obiektów - scen: Długość: 6,35 m Szerokość: 6,40 m Powierzchnia zabudowy: 35,30 m2 Powierzchnia użytkowa: 32,98 m2 Kubatura: 87,07 m3 Zakres robót do realizacji: - roboty ziemne, - podkłady betonowe, - stopy, słupy i ściany żelbetowe, - izolacje przeciwwilgociowe, - konstrukcja drewniana wiaty, - dach wraz z pokryciem, - podłoga z desek na legarach, - rynny i rury spustowe, - opaski i chodniki, - wewnętrzna instalacja elektryczna, - linie zasilające policznikowe, - zabezpieczenie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Część Nr 3 Rozbudowa świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 241/1 w m. Ryszkowa Wola W miejscowości Ryszkowa Wola przewidziano rozbudowę istniejącego budynku świetlicy wiejskiej, zlokalizowanego na działce nr ewid. 241/1. Rozbudowa polegać będzie na wykonaniu zadaszenia usytuowanego częściowo na styk z istniejącym budynkiem od strony północno – zachodniej. W projektowanej rozbudowie znajdować się będzie podłoga taneczna powiązana przejściem z istniejącą świetlicą wiejską. Parametry techniczne rozbudowy: długość 14,70m szerokość 6,00m Pow. zabudowy 88,20m2 Pow. użytkowa 85,60m2 Kubatura 283,19m3 Zakres robót do realizacji: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - podkłady betonowe, - ławy, stopy, słupy i ściany żelbetowe, - izolacje przeciwwilgociowe, - konstrukcja drewniana wiaty, - dach wraz z pokryciem, - podłoga z desek na legarach, - rynny i rury spustowe, - opaski i chodniki, - wewnętrzna instalacja elektryczna, - linie zasilające policznikowe, Część Nr 4 Rozbudowa świetlicy wiejskiej na działce nr ewid. 276 w miejscowości Surmaczówka. W miejscowości Surmaczówka planuje się wykonanie zadaszenia od strony wschodniej części działki. Planowane zadaszenie o wymiarach w rzucie 3,40m x 1,50m. o konstrukcji drewnianej z dachem dwuspadowym, schodami zewnętrznymi i podjazdem dla niepełnosprawnych. Zadaszenie ma na celu osłonę wejścia od warunków atmosferycznych. Podstawowe parametry rozbudowy: długość 3,40 m szerokość 1,50 m Pow. zabudowy 5,10 m2 Pow. użytkowa 3,72 m2 Kubatura 17,85 m3 Zakres robót do realizacji: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - podkłady betonowe, - stopy i słupy żelbetowe, - schody i podjazd dla niepełnosprawnych, - konstrukcja drewniana zadaszenia, - dach wraz z pokryciem i obróbkami. 3. Podstawowe obowiązki i warunki wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: 3.1. roboty prowadzone będą zgodnie z następującymi dokumentami: siwz, dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę. 3.2. wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. 3.3. wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót. Do wbudowania mogą być użyte tylko i wyłącznie materiały i urządzenia nowe w I klasie jakości. 3.4. wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót, 3.5. w trakcie prowadzenia robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność na urządzenia obce, w obrębie których prace należy wykonywać ręcznie. 3.6. lokalizację podziemnych elementów sieci w obrębie prowadzonych prac ziemnych należy potwierdzić za pomocą przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robot ziemnych urządzeń nienaniesionych na planie, należy je zabezpieczyć i powiadomić właściciela urządzeń. 3.7. sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, „planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U. z 2016. poz. 290) - jeden egz. planu „bioz” należy przekazać Zamawiającemu. 3.8. w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. 3.9. wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). 3.10 w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. 3.10. wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. 3.11. wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. 3.12. wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze. 3.13. w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3.14. W cenie ryczałtowej zaoferowanej przez wykonawcę, do zakresu obowiązków wykonawcy należy również: - utrzymanie czystości i porządku w trakcie realizacji robót, oraz po zakończeniu robót budowlanych. - zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.15. Po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą i odbiorową całego zadania, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne itp. ( jeżeli dotyczy). 3.16. Wykonawca odpowiada za przekazany teren robót do czasu komisyjnego odbioru robót. 4. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie odpowiadającej danej części zamówienia:  część Nr 1 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 2 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 3 w kwocie 1 500 zł.  część Nr 4 w kwocie 200 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 1 parter, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach