Przetargi.pl
Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Trzepowo wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, elektryczną, zjazdu oraz rozbiórkę budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w miejscowości Piekło Górne gm. Przywidz na dz. nr 246/12, 246/13,126/2.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-050 Kolbudy, Osiedle Leśników
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0586827395 , fax. 0586826257
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy
    Osiedle Leśników 15
    83-050 Kolbudy, woj. pomorskie
    tel. 0586827395, fax. 0586826257
    REGON: 19003677200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Trzepowo wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, elektryczną, zjazdu oraz rozbiórkę budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w miejscowości Piekło Górne gm. Przywidz na dz. nr 246/12, 246/13,126/2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku biurowego –samodzielnej kancelarii Leśnictwa Trzepowo wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, elektryczną, zjazdu oraz rozbiórką budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w m. Piekło Górne gm. Przywidz na działkach nr 246/12,246/13,126/2. Zaprojektowano budynek biurowy jednokondygnacyjny, w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z izolacją z wełny mineralnej i płytami włóknowo-gipsowymi. Cała konstrukcja zaprojektowana w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji ( Ściany-tarcica w klasie C24, płyty wielkoformatowe gipsowo-włóknowe, izolacja z wełny mineralnej, stropy –belki drewniane w klasie C24 w celu schowania wszystkich instalacji w grubości stropu, dach konstrukcja nośna z tarcicy C24). Charakterystyczne parametry budynku kancelarii: • Liczba kondygnacji -1 kondygnacja naziemna ( poddasze nieużytkowe) • Wysokość budynku -6,69 m • Długość budynku -9,84 m • Szerokość budynku -5,82 m • Powierzchnia użytkowa -40,70 m2 • Powierzchnia zabudowy -54,57 m2 • Kubatura -301,10 m3 • Pomieszczenia w budynku: wiatrołap, poczekalnia, kancelaria, kuchnia, wc, pom. gospodarcze. Zadanie obejmuje również: • obsługę geodezyjną prowadzonych robót. • nadzór geotechniczny przez uprawionego geologa przy wykonywaniu fundamentów i podbudów pod podłogi na gruncie, • wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi badaniami i sprawdzeniami, inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, • wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, • zabezpieczenie placu budowy, • zapewnienie przyłącza elektrycznego, • wykonanie na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, • wszystkie inne, nie wymienione wyżej koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , przedmiar robót oraz decyzja pozwolenia na budowę nr 730/2019 (nr AB.6740.787.2019.PT z dnia 26.07.2019r. Starosty z Pruszcza Gdańskiego). Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Zalecane jest zapoznanie się z terenem budowy oraz innymi warunkami i utrudnieniami, w jakich przyjdzie Wykonawcy realizować przedmiotowe zamówienie. Wykonawcy przysługuje uprawnienie zapoznania się z terenem, na którym będzie realizowana inwestycja. W cenie oferowanej należy uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia 2. Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (wniosku materiałowego), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowna opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 2. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 3. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych ) 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-03-23 do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/W Gdańsk 42 2030 0045 1110 0000 0013 7380 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert t.j. do 2020-03-23 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836). Wadium w formie wymienionej w punkcie 13.3.b), 13.3.c), 13.3.d), 13.3.e), należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego ( pokój nr 6) w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: „Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Trzepowo wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, elektryczną, zjazdu oraz rozbiórkę budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego w miejscowości Piekło Górne gm. Przywidz na dz. nr 246/12, 246/13, 126/2” w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 23.03.2020 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 14 niniejszej SIWZ. 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach