Przetargi.pl
BUDOWA SALI WIEJSKIEJ W M. URBANOWO

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 77 281 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    3 Maja 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 77 281 , , fax. -
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SALI WIEJSKIEJ W M. URBANOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres opracowania został podzielony na trzy Etapy prac. Etap I zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie tzw. stanu surowego zamkniętego budynku tj.: organizacja placu budowy i jego uzbrojenie w media, wykonanie robót rozbiórkowych istniejącego budynku, likwidacja kolizji energetycznej (demontaż słupa energetycznego i wykonanie nowego zasilania do ZK) wykonanie robót ziemnych i robót fundamentowych, wykonanie ścian konstrukcyjnych, elementów żelbetowych, konstrukcji i pokrycia dachu, wykonanie montażu ślusarki i stolarki otworowej okien i drzwi zewnętrznych, oraz wszystkich innych robót koniecznych do wykonania zakresu I etapu robót, włącznie z wykonaniem podkładów podposadzkowych z podbetonem oraz konieczną instalacją sanitarną podposadzkową wg dokumentacji projektowej. Etap II obejmuje wykonanie pozostałych robót budowlanych w zakresie prac wykończeniowych budynku wraz z elewacją oraz wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu. Etap III: obejmuje przeprowadzenie koniecznych procedur odbiorowych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 70.000,00 zł, (słownie:siedemdziesiąttysięcyzł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ kosztorysy ofertowe wykonane w wersji szczegółowej, sporządzone na podstawie kosztorysów „ślepych” /przedmiarów, stanowiących zał. nr II SIWZ, kosztorysy ofertowe winny zawierać tabele elementów scalonych, 2/ oferta cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 3/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, /o ile dotyczy/, 4/ zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 7 SIWZ/, /o ile dotyczy/, 5/ oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO /zał. nr 8 SIWZ/, /o ile dotyczy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach