Przetargi.pl
Budowa sali sportowej wraz z zapleczem i kotłownią przy Szkole Podstawowej w Chrustowie Gmina Oborniki

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej wraz z zapleczem i kotłownią przy Szkole Podstawowej w Chrustowie Gmina Oborniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej wraz z zapleczem i kotłownią przy Szkole Podstawowej w Chrustowie Gmina Oborniki, wykonywana w ramach formuły „zaprojektuj – wybuduj”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) wykonanie prac projektowych, w szczególności wykonanie map dla celów projektowych, inwentaryzację, uzyskanie warunków technicznych przyłączenia infrastruktury technicznej: instalacji zasilania energetycznego, przeniesie istniejącego wyłącznika głównego z budynku rozbieranego, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i opracowanie projektów przyłączy,b) uzyskanie warunków i decyzji na zjazd z drogi publicznej, w tym opracowanie odpowiednich projektów na budowę zjazdu oraz jeśli konieczne, projektu organizacji ruchu,c) sporządzenie projektu rozbiórki istniejącego budynku techniczno-gospodarczego (kotłowni/brykieciarni zasilającej budynki szkoły) i innych budynków i budowli w razie potrzeby,d) sporządzenie, na podstawie nin. PFU, kompletnego, wielobranżowego projektu budowlanego, z zastosowaniem parametrów wskazanych w nin. PFU i opracowanej, w załączeniu do PFU, koncepcji funkcjonalno-przestrzennej z uwzględnieniem kotłowni i czasowego rozwiązania grzewczego obiektów istniejących,e) uzyskanie pozwolenia na budowę, pozwolenia na rozbiórkę ewentualnie zgłoszenie rozbiórki i innych wymaganych pozwoleń i decyzji oraz realizacja inwestycjif) roboty budowlane: rozbiórka budynku techniczno-gospodarczego (kotłowni i byłej brykieciarni) oraz towarzyszących budowli (komin, zasiek na opał), ustabilizowanie i wyprofilowanie gruntu po rozbiórce, wykonanie robot budowlanych w zakresie niniejszego PFU i zgodnie z celem umożliwiającym prawidłowe użytkowanie budynku - sala sportowa wraz z budynkiem zaplecza szatniowo-sanitarnego sali oraz technicznego (nowa kotłownia), wykonanie zagospodarowania działki zgodnie z min. PFU i z zatwierdzonym projektem budowlanym (nawierzchnie utwardzone z odwodnieniem, droga pożarowa, chodniki, zieleń), wybudowanie zjazdu z drogi publicznej (nawierzchnia utwardzona z odwodnieniem),g) wyposażenie sali w mobilną strzelnicę laserową (wirtualną) na min. 4 stanowiska strzeleckie (instalacje mają być możliwe do rozkładania i instalowania na samej sali na czas prowadzenia zajęć strzeleckich).Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA!Roboty odbywać się będą na funkcjonującym obiekcie, którego użytkownikami są dzieci. Należy na bieżąco ustalać i organizować front robót budowlanych z działalnością szkoły (ustalenia z dyrekcją szkoły).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium:Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 48.000,00 złotych (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100).2. Forma wadium:1) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a) oznaczenie beneficjenta gwarancji (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SWZ oraz przepisami prawnymi.3. Termin i miejsce wniesienia wadium:1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 7 z adnotacją „Wadium – numer sprawy BZP.271.17.2023”. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.3) W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym poręczyciela lub gwaranta tj. osoby upoważnionej do sporządzenia i wydania dokumentu).4. Inne informacje:Informacje dot. zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach