Przetargi.pl
BUDOWA SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM W CYGOWIE

Urząd Gminy w Poświętnem ogłasza przetarg

  • Adres: 05-326 Poświętne, ul. Krótka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7520390 w. 24 , fax. 025 7520390 w. 16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Poświętnem
    ul. Krótka 1 1
    05-326 Poświętne, woj. mazowieckie
    tel. 025 7520390 w. 24, fax. 025 7520390 w. 16
    REGON: 00054184200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poswietne.bip.-.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM W CYGOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej oraz łącznika z istniejącym budynkiem szkoły. Lokalizacja budowy: Cygów, gm. Poświętne. Zestawienie obiektów wraz z podstawowymi wielkościami charakteryzującymi: - Sala gimnastyczna oraz łącznik posiada powierzchnię użytkową wielkości 736,52 m2 - Powierzchnie utwardzone projektowane 2609,84 m2 - Tereny zielone - 8180,24 m2 W zakres robót wchodzą w szczególności: - Przygotowania terenu pod budowę - wzniesienie kompletnego obiektu budowlanego - wykonanie instalacji budowlanych - zagospodarowanie terenu: - utwardzenie terenu - tereny zielone Szczegółowy zakres zamówienia, w tym dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) Wymagania dotyczące wadium zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 7.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy obiektu kubaturowego odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa np. sali sportowej, hali sportowej, hali widowiskowo - sportowej albo centrum sportowo - rekreacyjnego) o wartości robót nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto lub o kubaturze nie mniejszej niż 7067,10 m3 . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek; 7.3. Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j.: a) koparko - ładowarka - 1 szt., b) samochód dostawczy - 1 szt., c) wibrator do robót betonowych - 2 szt., d) rusztowania - min. 30 m, e) szalunki - min. 200 m, f) samochód samowyładowczy - 1 szt., g) spawarka - 1 szt., h) giętarka do prętów - 1 szt., i) betoniarka - 2 szt., Potencjał techniczny winien być sprawny techniczne i winien zapewniać pełne bezpieczeństwo. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek; 7.4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.; a) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie zawodowe (staż pracy) wyrażające się sprawowaniu funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez okres nie krótszy niż 3 lata; b) kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych, Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek; 7.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: a) Osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) łączną wartość ze sprzedaży z działalności podstawowej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion zł.), b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 3.000.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony co najmniej od odpowiedzialności deliktowej (w zakresie szkód wyrządzonych osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego); c) Posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł); [UWAGA: w przypadku przestawienia kwoty środków kredytowych lub zdolności kredytowej w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą kwotę na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert] ;. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek; 7.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 8.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg Zał. Nr 2; 8.2 W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: 8.2.1 wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych w zakresie budowy obiektu kubaturowego odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa np. sali sportowej, hali sportowej, hali widowiskowo - sportowej albo centrum sportowo - rekreacyjnego) o wartości robót nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł brutto lub o kubaturze nie mniejszej niż 7067,10 m3. - wg Zał. Nr 3; 8.2.2 wykaz osób /kadry kierowniczej: branża budowlana, sanitarna, elektryczna/, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Zał. Nr 4; 8.2.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8.2.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8.2.4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownika budowy), b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownika robót elektrycznych); c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownika robót sanitarnych), wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność tych osób do izby, jeżeli obowiązek przynależności do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. 8.2.5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; w wykazie należy wykazać narzędzia i urządzenia wymagane w pkt 7.3. SIWZ - wg Zał. Nr 5, 8.2.6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8.2.5., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 8.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy załączyć: 8.3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.3.2 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.3.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.3.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: 8.4.1 bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 8.4.2 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.4.3 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 3.000.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony co najmniej od odpowiedzialności deliktowej (w zakresie szkód wyrządzonych osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego); 8.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 8.3.1., 8.3.2., 8.3.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Pkt. 8.3.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.7. ppkt 1) lit. a), c) i ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.7. Dokument, o którym mowa w pkt 8.7. ppkt 1) lit. b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać odpowiednim terminom, o których mowa wyżej. 8.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdz. 7 pkt 7.2., 7.3., 7.4. i 7.5. SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć wspólne dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. i 8.4. SIWZ. 8.10. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 8.11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 8.12. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 8.13. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poswietne.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach