Przetargi.pl
Budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat

Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Sportowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7473104 , fax. 062 7472974
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie
    ul. Sportowa 6 6
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7473104, fax. 062 7472974
    REGON: 25158408000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocinsport.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali sportowej w Mieszkowie. Powierzchnia zabudowy: 540,60 m2 Powierzchnia użytkowa: 548,30 m2 Kubatura: 4 467,00 m3 Ilość kondygnacji: 2 Zestawienie wymiarów gabarytowych: Długość - 39,23 m Szerokość - 13,78 m Wysokość max - 12,04 m Wysokość max do okapu - 7,22 m Kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. UWAGA: Dokumentacja budowlana zostaje przedstawiona jedynie dla celów informacyjnych. Wykonawca oblicza cenę na podstawie kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Przed ostatecznym ustaleniem ceny oferty należy dokonać szczegółowej analizy projektu i dokumentacji technicznej przygotowanej przez Zamawiającego oraz dokonać oceny, czy dokumentacja taka pozwala wykonać umowę bez jakichkolwiek dodatkowych poprawek, konsultacji i modyfikacji. Na Wykonawcy ciąży bowiem ustawowy obowiązek niezwłocznego informowania zamawiającego o wszystkich okolicznościach, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Dla dodatkowego zabezpieczenia interesu Wykonawcy, oraz dla celów dowodowych informacja ta powinna zostać przekazana inwestorowi w formie pisemnej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. oraz 2) usługa finansowania w zakresie sfinansowania wykonanej inwestycji: 1) poprzez wykup wierzytelności pieniężnych przez bank finansujący Wykonawcę bądź 2) poprzez możliwość zastosowania odroczonego terminu płatności przez samego wykonawcę, bez konieczności sprzedaży wierzytelności. która zapewni Zamawiającemu możliwość wieloletniej spłaty. 2. Finansowanie inwestycji polegać będzie na wyborze przez Wykonawcę jednej z dwóch opcji: 1) dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane roboty budowlane wraz z należnym podatkiem VAT. W tym wariancie Wykonawca jako zbywca zapewni że: a) wykup wierzytelności będzie dokonany przez bank lub instytucję finansową działającą na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. 2012, poz. 1376 z późn. zm.), zwanej dalej bankiem, w terminie nieprzekraczalnym 60 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty, b) że po stronie Wykonawcy ani banku nie powstanie roszczenie o zapłatę odsetek ustawowych, o których mowa w ustawie z dnia 8 marca 2013 roku o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013, poz. 403), c) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, d) umowa o wykup wierzytelności oraz wszelkie w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, e) wykup wierzytelności nastąpi po zakończeniu robót, odbiorze bez usterek i uzyskaniu decyzji na użytkowanie, f) spłata wykupionej przez bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres dwóch lat liczony od płatności wykupionej faktury - 24 miesiące, g) odsetki pobierane przez bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału według stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę banku podaną w ofercie Wykonawcy od bieżącego zaangażowania, h) okres odsetkowy oznacza okres jednego miesiąca, za który naliczane i płacone są odsetki od wierzytelności. Pierwszy okres odsetkowy rozpoczyna się w dniu wykupu wierzytelności. Kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. Ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty wierzytelności. i) wysokość stawki WIBOR 1M oznacza stawkę oprocentowania depozytów międzybankowych w Warszawie dostępną w serwisie Reutersa na stronie WIBOR około godziny 11 czasu warszawskiego. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny strona WIBOR Reutersa przestanie być dostępna, np. w związku z zaniechaniem takiej usługi, bank powiadomi niezwłocznie o tym Zamawiającego i będzie stosował średnią stawek oferowanych przez trzy główne banki prowadzące aktywne działania na rynku międzybankowym w Warszawie, wybrane przez bank. Nowy wskaźnik będzie obowiązywał od dnia obowiązywania stawki WIBOR. j) warunkiem nabycia wierzytelności przez bank jest potwierdzenie kwoty wierzytelności przez Zamawiającego i inspektora nadzoru na fakturze VAT wystawionej przez Wykonawcę do zapłaty Zamawiającego, k) warunkiem nabycia wierzytelności przez bank jest uznanie przez Zamawiającego długu związanego z wierzytelnością oraz zaakceptowanie przez Zamawiającego harmonogramu spłaty wierzytelności przygotowanego przez Wykonawcę lub bank zgodnie z warunkami określonymi w punkcie III.2.1 SIWZ, l) przedstawi w banku wszystkie dokumenty niezbędne do nabycia przez bank wierzytelności (w szczególności fakturę VAT) w terminie umożliwiającym dotrzymanie terminu zapłaty przez bank, m) bank w terminie 2 dni roboczych przed terminem płatności odsetek będzie przekazywał Zamawiającemu informację o wysokości należnych odsetek wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na jaki należy przekazać płatność oraz termin zapłaty, n) Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty zadłużenia przed terminem ostatniej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, o) zmiana harmonogramu związana ze wcześniejszą spłatą wierzytelności nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji i opłat przez bank, p) bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, q) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniając warunki zawarte w SIWZ, r) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez bank bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujący, s) bank nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innemu bankowi, instytucji finansującej lub osobie trzeciej, t)w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach jak wykup wierzytelności podstawowej, u)w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 403). 2)Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w systemie ratalnym wg niżej wymienionych zasad: a)wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane przez Zamawiającego przez okres dwóch lat, przy czym: - pierwsza rata spłaty zostanie zrealizowana do dnia 31.12.2015 roku, -druga rata spłaty zostanie zrealizowana do dnia 31.12.2016 roku. Wysokość każdej raty spłaty wynosić będzie 50 % wartości zamówienia. b)Wykonawca oświadcza że nie będzie dochodził ustawowych odsetek za zwłokę w razie opóźnienia Zamawiającego w zapłacie wynagrodzenia, c)niedochowanie przez Zamawiającego terminu zapłaty którejkolwiek z rat opisanej w pkt III. 2.2.a) powoduje natychmiastową wykonalność pozostałej części wynagrodzenia, d)Wykonawca oświadcza, że wynagrodzenie ofertowe zawiera koszt pozyskania kapitału oraz uwzględnia harmonogram spłat, e) Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty zadłużenia przed terminem ostatniej spłaty, f) Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, g)Spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, h)Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności osobie trzeciej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący robót budowlanych znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym i STWiOR (załącznik nr 9).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr: 97 1090 1131 0000 0000 1300 3386. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat do dnia 15.04.2014 r. do godz. 10.30. Ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocinsport.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach